Ihana huomata..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnellinen perhe..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onnellinen perhe..

Vieras
Joskus tätä palsaa lukiessa, kuten nyt, tulee fiilis,
että onpas mulla ihana elämä. Vaikka välillä kiristää niin
taloudellisesti, kuin terveydellisesti yms.
Mulla sentään on aivan ihana mies, kiltti, mutta silti omapäinen.
Ottaa minut huomioon, ja on ehkä maailman ihanin isä lapsellemme.
Minulla on myös ihana tytär, kipakka, määrätietoinen ja temperamenttinen mutta ihana lapsi.
Välillä tulee fiilis että onko tämä tottakaan.

Jotenkin näistä palstan jutuista tulee semmonen fiilis että onko edes lupaa olla näin ihanassa tilanteessa.

Voimia niille joilla asiat ovat toisin.
Kyllä niitäkin päiviä on omassa elämässänikin ollut, että kaikki on mennyt pieleen. Mutta nyt on hyvä olla, ja ihana että saan jakaa tämän kaiken teidän kanssa.
Joskus on kiva lukea siitäkin mitä ihanaa teidän miehet tekevät, ei aina niitä toisen äärilaidan juttuja.

Harvoin sitä tulee ajateltua täällä arjen aherrusten keskellä näin positiivisesti. Ainahan joku asia päähän ottaa, mutta jos se on niinkin vähäpätöinen kuin vaikka lattialle kaatunut maito, niin pienet on murheet.
Toisilla kuitenkin tuntuu olevan monestikkin paljon ongelmia. Tarkoitan yhdelle ihmiselle, tai nimimerkille.

Ihana että näitä onnellisia perheitäkin löytyy :)

No se on totta. Aina sitä lukiessaan miettii omassa päässään, että mistä näitä riittää.

Joskus tulee jopa semmonen tunne, että oiskohan näistä karmeista jutuista suurin osa liioteltuja tai keksittyjäkin juttuja?

joskus mietin että marisenkohan ihan sen vuoksi että asiat on liian hyvin. jotenkin vaan tuntuu että ei ole tyytyväinen siihen mitä on. minullakin ihana mies, taloudellisesti pärjätään todella hyvin, ihanat ja terveet lapset. todella harvoin tulee mitään vastoinkäymisiä tms. ja tätä asiaa olen alkanut pohtia nimenomaan tätä palstaa lukiessa.

Meilläkin todella onnellista ja joskus mietin et mitä sossuasiakkaita tää palsta on täynnä, kunnes tajuan että ne tietyt ihmiset on äänekkäimpiä ja vääristävät tätä suhdetta täällä.

en minä tätä sillä kirjoittanut että olisi väärin kirjoitella täällä asioista.
Kuka se nyt täällä vartioi kirjoittavatko ihmiset edes omista elämistään.
Mutta kyllä se totta on tuokin että harvoin kukaan kehuu ketään julkisesti, joten siksi tää varmaan onkin semmonen marmattajien kerho ;)
Ja keskusteluahan näistä huonoistakin jutuista saa aikaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joskus mietin että marisenkohan ihan sen vuoksi että asiat on liian hyvin. jotenkin vaan tuntuu että ei ole tyytyväinen siihen mitä on. minullakin ihana mies, taloudellisesti pärjätään todella hyvin, ihanat ja terveet lapset. todella harvoin tulee mitään vastoinkäymisiä tms. ja tätä asiaa olen alkanut pohtia nimenomaan tätä palstaa lukiessa.

Niin, se onnellisuus voi olla asennekysymys. Joskus täältä voi lukea kuinka ihmiset on kyllästyneet ainaiseen pyykkiin, tiskiin, lastenhoitoon yms. ja siten koko elämäänsä. Kaikillahan on kuitenkin samat perusjutut hoidettavana?

Miten se sanonta meni että "valitin hiertävistä kengistä kunnes näin miehen jolla ei ollut jalkoja".

Tämähän onkin äitien terapeuttinen likakaivo, etkö ole huomannut?

Jos kehut, niin sinut teilataan. ;)

Tänne puretaan kakkaa, jotta taas jaksaa! Annetaan olla, luetaan suodattimien avulla. :D

Alkuperäinen kirjoittaja onnekas vaimo:

Tänne puretaan kakkaa, jotta taas jaksaa! Annetaan olla, luetaan suodattimien avulla. :D

No tässä ketjussa onkin ihanan pirteä ja positiivinen asenne :)

Kiitos siitä :)

Taidan kömpiä ihanan perheeni kanssa nukkumaan.

Hyvää yötä teille kaikille väsyneille ja pirteille äideille ja isille, ja toki niille lapsettomillekkin, varsinkin niille jotka kovasti lasta toivovat!
(Me saimme lapsen melkein 7 vuoden yrityksen/odotuksen jälkeen)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja onnekas vaimo:

No tässä ketjussa onkin ihanan pirteä ja positiivinen asenne :)

Kiitos siitä :)

Taidan kömpiä ihanan perheeni kanssa nukkumaan.

Hyvää yötä teille kaikille väsyneille ja pirteille äideille ja isille, ja toki niille lapsettomillekkin, varsinkin niille jotka kovasti lasta toivovat!
(Me saimme lapsen melkein 7 vuoden yrityksen/odotuksen jälkeen)

Hyvää yötä myös, ihanaa kun on muitakin positiivisia ihmisiä.

Ja positiivisuus nimeomaan sitä, että on OIVALTANUT jotain elämästä. Tekopositiivisuus haisee jo kuuden kilometrin säteeltä. ;)

Yhteistyössä