Ihana hiljaisuus

Kippuravarvas
Tuhinaa kuuluu sängyistä :heart:
Paitsi että esikoinen taitaa olla tulossa kipeäksi, sanoi illalla että mehu ei maistu ja pyysi nukkumaan jo ennen klo 20..yleensä menee nukkumaan 20.30 :eek: :snotty:
 
vieras
Täällä taas täys häslinki päällä. Miehellä la-ma vapaata (yleensä ne on töitä). Nyt yrittää tuolla tehä jotain rakennus hommia pois alta ja huomenna on lähdössä aikasin isompien lasten kans mökille. Talo on kuin pyörremyrskyn jäljiltä. Muutama vaatekaappi tyhjennettynä olohuoneeseen. Lasten mökkikamppeet kans tuolla lattialla kasoissa jne..
Jos sais nuo pienimmät ees nukkuun. isommillekin tuli jo kyllä komento sänkyyn.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja sarah84:
Mäkin haluisin töihin! Valitettavasti en vaan ole työkykyinen tällä hetkellä
Kuka hullu nyt yöllä töitä tekee...ainiin..mun mies :whistle:
Ja mun..tai se pääsee tunnin päästä.
Toi tulee vasta kuuden jälkeen,monesti on tullut silloin valvottua myöhään,mut nyt en tuskin jaksa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Niin on... mies tulee lahden jälkeen töistä ja poika on tunnin jo nukkunut. Ihana rauha :heart: :heart: vaikka tää tässä perheessä onkin ihan arkipäivää
Meillä mies on tehnyt vasta muutaman viikon yötöitä ja mun puolesta sais tehdä jatkossakin ;)
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Niin on... mies tulee lahden jälkeen töistä ja poika on tunnin jo nukkunut. Ihana rauha :heart: :heart: vaikka tää tässä perheessä onkin ihan arkipäivää
Meillä mies on tehnyt vasta muutaman viikon yötöitä ja mun puolesta sais tehdä jatkossakin ;)
Mun mies tuntuu tekevän ympärivuorokautisesti töitä :LOL: :LOL: ma-pe aamuvuorot isänsä firmassa ja siihen päälle oma baari... eli kotona käy nukkumassa välillä
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Niin on... mies tulee lahden jälkeen töistä ja poika on tunnin jo nukkunut. Ihana rauha :heart: :heart: vaikka tää tässä perheessä onkin ihan arkipäivää
Meillä mies on tehnyt vasta muutaman viikon yötöitä ja mun puolesta sais tehdä jatkossakin ;)
Mun mies tuntuu tekevän ympärivuorokautisesti töitä :LOL: :LOL: ma-pe aamuvuorot isänsä firmassa ja siihen päälle oma baari... eli kotona käy nukkumassa välillä
Välillä kun mua oikein ärsyttää mun mies,niin toivoisin et se tekis kahta kauheemmin töitä :kieh:
Välillä vaan menee hermot ja tarttee omaa aikaa..
Täällä kaksiossa kun on turhan vaikea sitä omaa aikaa järjestää :LOL:
 

Yhteistyössä