Ihana hiljaisuus, kuuletteko..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen lapsen kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen lapsen kotiäiti

Vieras
Meillä on ihana hiljaisuus.
Lähdettiin to mummolle ja papalle Juhannuksen viettoon ja tänä iltana tultiin, paitsi että kaikki meidän 3 lasta jäi viikoksi mummolle ja papalle. Oomme miehen kans kahen. No mies töis ens viikon, nytkin lähti käymään työmaalla. Ja minä nautin kotona olemisesta yksin päivisin. Ja tiedän että mummo ja pappa ovat mielissään kun lapset heillä.
Pe illalla tai la aamulla lähdemme maalle takas.

Minä taas olen muuttunut niin hoopoksi, kun huhtikuussa hukkui monta pientä lasta, etten tänä kesänä aio laskea lasta yksinään mummolaan lomalle lainkaan. Käyn lapsen kanssa vain kahdestaan mummolareissuilla ja tulemme takaisin kotiin. Vaikka isovanhemmat eivät vielä olekaan vanhoja ja taatusti huolella lasta vahtivatkin, niin silti en vain pysty lasta yksinään enää mummolaan lomalle laittaa.

Minä taas olen muuttunut niin hoopoksi, kun huhtikuussa hukkui monta pientä lasta, etten tänä kesänä aio laskea lasta yksinään mummolaan lomalle lainkaan. Käyn lapsen kanssa vain kahdestaan mummolareissuilla ja tulemme takaisin kotiin. Vaikka isovanhemmat eivät vielä olekaan vanhoja ja taatusti huolella lasta vahtivatkin, niin silti en vain pysty lasta yksinään enää mummolaan lomalle laittaa.

Ymmärrän pointtisi. Mutta omille vanhemmilleni kyllä uskalla antaa, miehen vanhemmille en veisi viikoksi.