Ihana herätys..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Tyttö oli jossain vaiheessa yötä tullu viereen. Ja kuudelta herään sitten siihen ku tyttö tuumailee että "Oho, äiti, mulla on tullu pissa!!"

|O

No joo, onneks noita sattuu kauheen harvoin eikä ollu onneks tullu ku pikkasen, tyttö siihen heräs.. Petari pesuun ja silleen..

No voi...
Meidän kuopus nukkuu mun vieressä sängyssä ja oon joskus herännyt siihen, kun tytön vaippa on falskannut ja peti ihan märkänä. Ei niin kiva herätys keskellä yötä, kun itsekin on mahan kohdalta ihan märkänä :/

:/ Voi itku. Meillä ei ihan noin käyny, mutta (esikoisen ollessa 3v ) nukuttiin samassa huoneessa, rempan takia, ja tyttö oli kömpiny yöllä meidän väliin. Herättiin sit yks aamu siihen, että tyttö valitti, et on huono olo, ja samassa oksensi kaarella meidän päälle :x

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
:/ Voi itku. Meillä ei ihan noin käyny, mutta (esikoisen ollessa 3v ) nukuttiin samassa huoneessa, rempan takia, ja tyttö oli kömpiny yöllä meidän väliin. Herättiin sit yks aamu siihen, että tyttö valitti, et on huono olo, ja samassa oksensi kaarella meidän päälle :x

YÖK!!! :x :x

Toi kyllä on varmaa ällöttävintä.. Meillä onneks tuon tytön oksut on osunu omaan sänkyyn eikä oo mua laatottanu kertaakaan. Ainakaan vielä.. :x

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

YÖK!!! :x :x

Toi kyllä on varmaa ällöttävintä.. Meillä onneks tuon tytön oksut on osunu omaan sänkyyn eikä oo mua laatottanu kertaakaan. Ainakaan vielä.. :x

Se olikin meidän ainut mahatauti, mitä on sairastettu esikoisen elinaikana, kohta 6v aikana siis. Ja oli sen verran raju, ettei tarviikaan enää tulla. Kun molemmat vanhemmat ja lapsi laatttaa samaan aikaan, ja paska lentää samaa tahtia, niin ei enää naurata. Mies-parkakin oksensi eteisen matolle sillon, kun ei yksinkertasisesti ehtiny vessaan :x

Se olikin meidän ainut mahatauti, mitä on sairastettu esikoisen elinaikana, kohta 6v aikana siis. Ja oli sen verran raju, ettei tarviikaan enää tulla. Kun molemmat vanhemmat ja lapsi laatttaa samaan aikaan, ja paska lentää samaa tahtia, niin ei enää naurata. Mies-parkakin oksensi eteisen matolle sillon, kun ei yksinkertasisesti ehtiny vessaan :x

Voi kamala! :o Meillä ollu kolme vatsatautia tässä viiden vuoden aikana ja ne on ollu vaan sellasia muutaman tunnin mittaisia. Eikä oo meihin vanhempiin tarttunu joten ei oo kauheen hankalia ollu.

Mut mä oon niin onnettoman oksentamisenkammoinen että ne pienetki taudit on mulle ihan kamalia. Tyttö oksentaa ja mä melkeen oksennan myötätunnosta.. :snotty:

Yhteistyössä