Ihana haalari ...turhis... :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.....

Vieras
Onko tuo haalari muiden mielestä nätti? Minusta aivan ihana. Olisinpa ostanut meidän tytölle tuon...löytyisköhän alesta...


http://www.reima.fi/fi/mallisto/piper/
 

Yhteistyössä