?
.....
Vieras
Onko tuo haalari muiden mielestä nätti? Minusta aivan ihana. Olisinpa ostanut meidän tytölle tuon...löytyisköhän alesta...
http://www.reima.fi/fi/mallisto/piper/
http://www.reima.fi/fi/mallisto/piper/