Ostettiin ekakertaa Reimatecin haalari tytölle.. Vesipilarit????

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä suuremmat pilarit, sitä parempi vedenkestävyys. 3000 pilaria jo peraatteessa "kosteussuojattu" ja kestää esim. roiskevedet, eli ei heti ala vetämään sisäänsä, kuin sieni.
 
[QUOTE="vieras";24636432]Mitä suuremmat pilarit, sitä parempi vedenkestävyys. 3000 pilaria jo peraatteessa "kosteussuojattu" ja kestää esim. roiskevedet, eli ei heti ala vetämään sisäänsä, kuin sieni.[/QUOTE]

Ok, kiitos tiedosta :) En ole aikaisemmin huomannutkaan mitään vesipilarijuttuja, ja tosiaan eka Reimatec meillä, aikaisemmin ollut perus Lassiet.
 

Yhteistyössä