Ihana elämä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äitykkä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äitykkä"

Vieras
Mä olen niin onnellinen kun vielä monen aviovuoden jälkeen saan todeta olevani hulluna aviomieheeni.Ja niin on aviomieheni minuunkin. :)

Joka päivä mä tajuan vaan aina enempi rakastavani tätä miestä.
Joka päivä mä katson miestäni niin haltioituneena himoja täynnä,että....

Voiko elämä olla ihanampaa kun rakkautta riittää!!!???

Mä olen niin kiitollinen miehestäni,lapsistani,kodistani...elämästäni yleensä.Kiitos!
Mä elän elämäni parasta aikaa...ja sitä oon jo monta vuotta elänyt!!
Vaikka elämä ennen tätä ihanaa uutta elämää on ollut jotain ihan muuta kun helppoa ja nautittavaa...mutta NYT kun mä elän menneen elämäni jälkeen näin mahtavaa arkea mahtavan perheeni kanssa.Mä todella nautin tästä!

Minulla vielä ONNELLINEN OLO & TUNNE - 15 avioliittovuoden jälkeen.

Elämä on ihanaa kun sen oivaltaa. Lapset rupeavat pikku hiljaa muuttamaan opiskelupaikkakunnille ...

... koti hiljenee ... huoneet tyhjenee ....mutta silti nautimme mieheni kanssa elämästä .... kuopuksemme kanssa ....matkustellen ....

Minäkin olen hulluna aviomieheeni vielä 8v jälkeenkin. On jaksanut olla tukena ja turvana vaikka meillä on ollut hyvin monenlaisia vaikeuksia tämän 8v aikana.

Kiitos kaikille!

Mua vaan niin ärsyttää kun ihmiset narisevat aina kaikesta,vaikka asiat oisivatki hyvin!

Meilläkin on omia vaikeita asioita ollut muuten kun meidän kahden välillä..yhteisiä vaikeita asioita.
Elämä on ihanaa kun lopettaa pikku asioista narisemisen ja lopettaa muiden elämän liiallisen vatvomisen.

Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa. <3

Mä olen suorastaan hulluna tähän mun ihanaan elämään ja mitä se tuokaan tullessaan kun lapset kasvaa ja itsenäistyy!!!Ilolla elän joka päivä!!

Ihana kuulla että on muitakin jotka nauttii näin!<3

Yhteistyössä