Ihana anoppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miniä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miniä

Vieras
Olipas anopilta ihana yllätys. Aamulla ovikello soi ja oven takana oli postitäti tuomassa meille pakettia. Anoppi oli lähettänyt meille 4kg poronpaistin, 2kg poronliharouhetta ja 300g kylmäsavuporoleikkelettä. Pitääpä hälle soittaa kiitospuhelu :)

Kertokaas nyt muutkin kerrankin positiivisiä juttuja anopeistanne :)

Saanko kehua ex-anopintekelettäni?
Hän on ihana ja hauska ihminen. Tosi tärkeä minulle edelleen, vaikka poikansa kanssa erottiin jo kohta 10v. sitten. Ollaan edelleen ex-appivanhempien kans tekemisissä.

Mun anoppi tuo aina meille tulleessan pakastimeen valmiiks tekemiään ruokia (mm. ulko/sisäfilepihvejä, lasagnee, lihapullia, risottoo ym.), että voidaan vaan sieltä ottaa, jos ei ite jaksa kokata. Hoitaa (tavatessamme eli noin parin kk välein) lapsiamme, leikkii niiden kanssa, haluaa OIKEESTI niiden parasta, Voin anopille puhua mistä vaan. On mulle enemmän äiti kuin omani koskaan on ollutkaan :(

MinsQ:
On mulle enemmän äiti kuin omani koskaan on ollutkaan :(
Mulla kans näin. Ehkäpä siksi, että oma äiti kuoli, kun olin pieni, mutta anopista oon saanut loistavan äitihahmon. Ja ennen kaikkea hyvän kaverin, sanosinpa, että jopa ystävän. Sellasen, kun olisin omasta äidistä halunnut.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä oon kade teille keillä on ihana anoppi :ashamed:

No sulla on hyvä ex-anoppi :D

Mielummin pitäisin sen anoppinani edelleen,mutta tämän nykyisen mieheni kanssa :D Kaikkea ei voi saada...

"Kulta, mitäs jos heivattas, sun mutsis ja alettas pitää Joren (tai mikä sen exäs nimi nyt ikinä onkaan) mutsia, mun anoppina, kun se on niin bueno?"

Hulluhan ei ole se joka kysyy... :laugh: :xmas:

Mun anoppini kohtelee mun lapsia niinkuin olisivat ihan luonnollisesti tasavertaisia "oikeiden" lastenlasten kanssa. Tämä ei mielestäni ole mitenkään itsestäänselvää, vaikkakin tietysti aina toivottavaa :)

Ihania ihmisiä ovat appi ja anoppi, kaikinpuolin. Molemmilla sydän kohdallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä oon kade teille keillä on ihana anoppi :ashamed:

No sulla on hyvä ex-anoppi :D

Mielummin pitäisin sen anoppinani edelleen,mutta tämän nykyisen mieheni kanssa :D Kaikkea ei voi saada...

"Kulta, mitäs jos heivattas, sun mutsis ja alettas pitää Joren (tai mikä sen exäs nimi nyt ikinä onkaan) mutsia, mun anoppina, kun se on niin bueno?"

Hulluhan ei ole se joka kysyy... :laugh: :xmas:

Vois kysyä :D

Uusimmat

Yhteistyössä