Ihana Anoppi:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onneton

Vieras
Kyllä mulla on sitten ihana anoppi. Pyysin tänään jos voisi hoitaa meidän lapsi huomenna kaksi tuntia kun käyn lääkärissä, mutta ei kuulemma sovi koska on niin väsyksissä lasten serkkujen hoidosta. Ei siinä muuten mitään, mutta tämä on toinen kerta kun koskaan kysyn( lapset 4 ja 2 vuotiaat) ja sama homma oli viime kerralla:( Serkut kyllä on ainakin 2 kertaa viikossa anopilla hoidossa. Tasan ei mee onnen lahjat!!!!
Meillä ei ole muuta tukiverkkoa kun mun vanhemmat ovat molemmat kuolleet:(

:headwall:
Uskomatonta
:hug:

Meillä taas toinen mummo ei pääse katsomaan meidän lasta (6kk) koska hoitaa lapsemme serkkuja päivittäin..Ja asumme kauempana joten "joutuisi"(?) olemaan enemmän kuin päivän.. On nähnyt tähän mennessä 1kerran :(

onko kenties lasten serkut miehes siskon lapsia?
meilläkin lapset on jaettu niin eri kasteihin. miehen siskon lapset on kaikkikaikessa ja meidän omia sorsitaan, arvostellaan ja vertaillaan heidän omiin.. mut hei.. älä välitä! et siis ole ainut! :(
eiköhän siellä lääkärissä joku hoitajista pysty hetken lapsiasi vahtimaan, koita kysyä ja sano et sulla ei ole hoitajia.

Samoin kävi mulle tässä alkuviikosta. Mulla oli hammaslääkäri mutta anoppi ei jaksanu tunniksi ottaa kahta lasta kun oli muutama päivä sitte hoitanut miehen veljen lapsia. Anoppi ei käy töissä eli on päivät yksin kotona.
Toisaalta sitten minun vanhemmat ei kans hoida koskaan. Molemmat töissä ja aina väsyneitä. Mutta kummasti veljen lapset on siellä muutaman kerran kuussa ja nyt oli isä viikonlopun toisella puolen suomea hoitamassa siskon lasta.
Ollaan pärjätty ilmankin mutta kyllä se silti harmittaa ja olisihan tuo lapsillekin kiva.

:hug: Ikävää, myös lapsen kannalta :'(

Toisaalta tiedän tapauksen, missä toisen tyttären lapsi on ADHD-duracell ja toisella on helpot lapset. Mummo on sanonut, ettei vain jaksa saman vertaa duracelia. Sinänsä ihan reilua, että myöntää.

Alkuperäinen kirjoittaja hyh:
onko kenties lasten serkut miehes siskon lapsia?
meilläkin lapset on jaettu niin eri kasteihin. miehen siskon lapset on kaikkikaikessa ja meidän omia sorsitaan, arvostellaan ja vertaillaan heidän omiin.. mut hei.. älä välitä! et siis ole ainut! :(
eiköhän siellä lääkärissä joku hoitajista pysty hetken lapsiasi vahtimaan, koita kysyä ja sano et sulla ei ole hoitajia.

Nämä serkut on miehen veljen lapsia. On vain niin paha mieli lastenkin puolesta kun aina vaan puhutaan ja ihastellaan serkkuja, meidän lapsia ei huomioida mitenkään. Synttäri ja joululahjatkin on niin eri arvoisia, serkkut saavat nindendo wiitä, playstationeita jne. Meidän lapset saavat sukat. Eikä se lahjojen arvo niinkään ota päähän vaan se eriarvoisuus joka asiassa:(

Yhteistyössä