Voihan anoppi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh ja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heh ja höh

Vieras
Ihana anoppi minulla, rakastaa koluta kirppiksiä ja tehdä sieltä vaatelöytöjä vauvallemme. Todella huomaavaista :heart: MUTTA: niitä vaatteita tunnutaan ostelevan sillä periaatteella, mikä näyttää söpöltä "oli pakko ostaa kun oli niin ihana tää body", ei esim. sen mukaan, mitä kokoa me tarvitaan (ollaan kyllä kerrottu) tai mikä mahtuu ylipäätään päälle! Just saatiin taas yks ihana vaate, joka mahtuu niukin naukin, yhden tai kahden pesun jälkeen saakin laittaa sen jo pois. :headwall: Miksi anoppi armas ei voi ymmärtää, että vauvamme on sitä kokoa, mitä olemme kertoneet hänen olevan, ei kokoa "söpö vaate" :D No juu, hänelle siitä pitäisi sanoa, ei kaksplussalaisille. Kehtais vaan... :ashamed:

mun anoppi on kans yhtä huomaavainen, mut se ostaa periaattella "ku halvalla sai, niin oli pakko ostaa!" vaiks olis kuinka rönttöö ja kulahtanutta ja kamalaa...mut hyvääkin on tullu, kiitos siitä:)

Sanot sille että "voi miten ihanan olet taas löytänyt, taitaa vaan olla jo liian pieni meidän lapselle kun käyttää jo vähintään kokoa xx, yhtään sen pienempiä ei kannata ostella". Jos teille joskus tulee lisää lapsia, niin onhan noi pienemmät sitten taas käyttökelpoisia.

Ei se mitään, mulle sitte taas raahataan niitä aivan liian isoja.. Tyttö oli 62 kokoa niin tämäpä toi kaikki järjestäen 74 ja 80.. Nyt tyttö käyttää 68-74 ja tämä tuo 92 kokoa... Muuten kiva, mutta en jaksaisi säilöä noita kaikkia, kun muutenkaan ei täällä kerrostalo kolmiossa niin ole tilaa, ja tietää että meillä muutto edessä jne.. että ei ihan ehdoin tahdoin tarvita tänne niin paljon kaikkea kaappeihin.

Heh, tiedän tunteen, tosin meillä se on toisinpäin.
Kyselee, että tarvitaanko jotain vaatetta kun haluais ostaa, sitten sanotaan, jotta tarvitaan nyt esim. bodeja ja koko on 70cm. Anoppi menee ja ostaa bodyn kokoa 80, että on kasvuvaraa. Joo, autto sen hetken tarpeeseen kovastikin :laugh:

Tosin hän on ollut aina sellanen, jotta oma miehenikin on sanonut, että omissa vaatteissaan on aina ollut niin paljon kasvuvaraa, että kun vaatteet olisivat vihdoin sopivat, ovat ne jo puhkikuluneet ja loppuunkäytetyt :D

Parempi vain hommata itse ne vaatteet joita tarvitaan =)

Yhteistyössä