Ihana aikuinen (turhis)

Mulla on tapana kuiskia lapsille heitä halatessani jotain kuten "voi kun olet ihana lapsi..." tms tms. Illalla kun laitoin 3v tytön nukkumaan, tämä tarttui mua kaulasta, puristi oikein lujasti ja huokaisi: "voi kun sinä olet ihana aikuinen!" :D :heart:
 
amlo
Meidan 3-vuotias kans toissa paivana istui poydan aaressa ja tuumasi siina kuin itsekseen, etta istun tassa nyt ja mietiskelen. Mina siihen, etta no mitas sinulla on mielessa. Han hymyili aurinkoisesti ja sanoi, etta aitia mietiskelee :heart:
 
Meillä myös tuo 3v halasi minua yhtenä iltana kovasti ja sanoi: Kiitos äiti, kun et ole yhtään huutanut meille. :eek:

Pisti vähän miettimään, että paljonkos sitä tuleekaan lapsille väsyneenä huudettua. :ashamed:

Noh, kyllä niitä haleja ja pusuja jaellaan puolin ja toisin. Lapsetkin välillä kiipeävät syliin ja sanovat, että iski halipula. :heart: :heart:
 
Ihania juttuja =) Muistan kun esikoiseni aikoinaan (poika) halusi opetella kaikilla kielillä (siis reilusti alle kouluikäisenä) mitä äiti taisi että "Rakastan sinua" ja lausui niitä sitten palavasti äidille ja pusutteli :heart:
 
Voi, pitä aika kun ei voi tyttöä laittaa nukkumaan ja tänään kun töihin olin lähdössä. -Tyttö pussaili ja halas ja välillä piti isin päästä kiinni ja sano et isin pussu. Meinasin lähtee ja aina vaan piti vielä yksi saada...
 
ihania juttusia =) joten kerron tässä omanikin..tapahtui pari päivää sitten. eli minulle jäi viimeisestä lapsesta jonkun verrankin ylikiloja, laiskuuttani en ole jaksanut tehdä niille mitään :) eli vetelin vanhoja farkkuja jalkaani ja itsekseni manailin siinä että taas takapuoli levinut.. tietysti neljä vuotias tyttäreni kuuli sen...mutta voi niitä lohdutuksen sanoja joita sieltä tuli.... Äiti,älä välitä semmosta sattuu välillä! :heart: ei siinä sitten paljoa farkut enään painaneet.
 

Yhteistyössä