Niin, ajattele! :saint: täytyy olla miulla asiat huonolla tolalla kun moiseen alennunAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ja sä aiot ottaa sen vastaan? Eikö sulle oo opetettu, että aikuisen tulee pärjätä omillaan?
Taidat olla niitä köyhiä, joista minun äiti aina varoitteli kun olin pieni.Alkuperäinen kirjoittaja metsämurmeli:Niin, ajattele! :saint: täytyy olla miulla asiat huonolla tolalla kun moiseen alennunAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ja sä aiot ottaa sen vastaan? Eikö sulle oo opetettu, että aikuisen tulee pärjätä omillaan?
näköjään...Alkuperäinen kirjoittaja ?:Taidat olla niitä köyhiä, joista minun äiti aina varoitteli kun olin pieni.Alkuperäinen kirjoittaja metsämurmeli:Niin, ajattele! :saint: täytyy olla miulla asiat huonolla tolalla kun moiseen alennunAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ja sä aiot ottaa sen vastaan? Eikö sulle oo opetettu, että aikuisen tulee pärjätä omillaan?
tänään meinasin käydä kurkkimassa mitä on tarjolla... cittaris oli jokune aika sit ice peakin kiva toppatakki... noinkohan on enää...Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kiva. mimmosen puvun ostat?
laita sitten kuvaa ettà mimmosen sait, jooko? mun pitàà kai ostaa ens talveksi suomeen kunnon talvikuteen vaikka toppavaatteita ei rakastakaan. mutta jos vaikka lòytàisi jokun kivan...Alkuperäinen kirjoittaja metsämurmeli:tänään meinasin käydä kurkkimassa mitä on tarjolla... cittaris oli jokune aika sit ice peakin kiva toppatakki... noinkohan on enää...Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kiva. mimmosen puvun ostat?
laitan jos osaan =)Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:laita sitten kuvaa ettà mimmosen sait, jooko? mun pitàà kai ostaa ens talveksi suomeen kunnon talvikuteen vaikka toppavaatteita ei rakastakaan. mutta jos vaikka lòytàisi jokun kivan...Alkuperäinen kirjoittaja metsämurmeli:tänään meinasin käydä kurkkimassa mitä on tarjolla... cittaris oli jokune aika sit ice peakin kiva toppatakki... noinkohan on enää...Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:kiva. mimmosen puvun ostat?