Ihana 5-v poikani :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja himmeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

himmeli

Vieras
Oppi tänään polkemaan ilman apupyöriä. Ollaan treenattu sitä jo moooonta viikkoa ja hän ei ikinä haluaisi harjoitella. Hän vaan odottaa, että oppisi, muttei tahdo yrittää... :) Siinä palaa sitten aina pinna opettajalta vaikka kuinka yrittäisi ensin kannustaa, kun poika tahtoo vaan luovuttaa.

Tänään sit taas kimpaannuin poikaan, kun hän vaan halusi luovuttaa. Suutuin ensin ja sanoin, että harjoitelkoon sitten joskus itse kun haluaa, minä en enää vaivaudu. Harmitti, kunnäin oppimisen olevan niin lähellä, vain vailla pientä hoksaamista. Poika väkinäisesti sitten myöntyi että poljetaan vielä vähän ja sitten kotiin.

Polkiessaan sanoi, että tahtoisi olla kotona muttei kuitenkaan halua nyt luovuttaa. Ja hän oppi polkemaan! Voi että olin ja olen ylpeä! Siitä, että oppi ja erityisesti siitä, ettei hän luovuttanut vaan yritti. Olen yrittänyt takoa hänen päähänsä, ettei haittaa jos ei osaa, mutta koskaan ei saa luovuttaa.

Hienoa. =)

Meil ei ole viel edes apupyörien kanssa kokeiltu. :ashamed: Keskustassa kun asutaan ja liikun usein tuplarattaiden ja isompien (3,5v ja se 5,5v) kanssa, tuntuu pelottavalta ajatella, että tänä kesänä saa pyörän. On kuulemma päiväkodissa kokeillut jonkun pyörää ja osannut ajaa. :D

Yhteistyössä