T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Mäkin veikkaisin et 12. Ihmetyttää vaan noi muut numerot, vaikka joskus oon moponkin omistanu, niin rengas kun puhkes niin tungin vaan sitä mömmöä sinne, ja matka jatku.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Mäkin veikkaisin et 12. Ihmetyttää vaan noi muut numerot, vaikka joskus oon moponkin omistanu, niin rengas kun puhkes niin tungin vaan sitä mömmöä sinne, ja matka jatku.
Mä veikkaan 17. Kuka nyt ilkeää 12 tuuman kumeilla pelata ?
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Mäkin veikkaisin et 12. Ihmetyttää vaan noi muut numerot, vaikka joskus oon moponkin omistanu, niin rengas kun puhkes niin tungin vaan sitä mömmöä sinne, ja matka jatku.
Mä veikkaan 17. Kuka nyt ilkeää 12 tuuman kumeilla pelata ?
17 tuumaset mopossa!![]()
Mä ainakin ymmärsin että puhutaan jostakin mankin tapasesta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No kun tässä tarkemmin miettii ja tutkii niin voiko ne tosiaan olla vain 12"? Kyseessä on iso mopo.... Tämmönen, oiskohan ihan samanlainenkin http://koti.mbnet.fi/mopokoti/BONKINROAD.jpg (äiti ei ymmärrä mopoista tuon taivaallista)
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:No joo! Todellakaan oo mitkään 12". Noihan on selkeest isommat ku mun auton 15":set. Eli selvästi 17"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mitä helvetin väliä sillä on mikä on tuumakoko ?? kirjotata lukemat kumin kyljestä lapulle ja laitat lapun tiskille kaupassa, pyydät uuden sisäkumin :xmas: