Ihan väärä paikka kysyä mutta kun täällä aina tiedetään kaikki (renkaan tuumakoko)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiedän että joku varmasti teistä tietää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mäkin veikkaisin et 12. Ihmetyttää vaan noi muut numerot, vaikka joskus oon moponkin omistanu, niin rengas kun puhkes niin tungin vaan sitä mömmöä sinne, ja matka jatku.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Mäkin veikkaisin et 12. Ihmetyttää vaan noi muut numerot, vaikka joskus oon moponkin omistanu, niin rengas kun puhkes niin tungin vaan sitä mömmöä sinne, ja matka jatku.

Mä veikkaan 17. Kuka nyt ilkeää 12 tuuman kumeilla pelata ?

Alkuperäinen kirjoittaja höh:

17 tuumaset mopossa! :o
Mä ainakin ymmärsin että puhutaan jostakin mankin tapasesta.

Alkuperäinen kirjoittaja höh:

17 tuumaset mopossa! :o
Mä ainakin ymmärsin että puhutaan jostakin mankin tapasesta.

Pappa-Tunturin renkaat ovat isompia:

-60 ja-70 luvun vanteet ovat 23" rengaskoko vanhalla numerolla 23 kertaa 2.25 ,uudella numerolla 2 1/4 -19

-80 luvun vanteet ovat 21" renkaan vanha numero 21 kertaa 2.75
uusi numero 2 3/4-17

etu ja takavanteet ovat pappiksessa samaa kokoa

No kun tässä tarkemmin miettii ja tutkii niin voiko ne tosiaan olla vain 12"? Kyseessä on iso mopo.... Tämmönen, oiskohan ihan samanlainenkin http://koti.mbnet.fi/mopokoti/BONKINROAD.jpg (äiti ei ymmärrä mopoista tuon taivaallista)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No kun tässä tarkemmin miettii ja tutkii niin voiko ne tosiaan olla vain 12"? Kyseessä on iso mopo.... Tämmönen, oiskohan ihan samanlainenkin http://koti.mbnet.fi/mopokoti/BONKINROAD.jpg (äiti ei ymmärrä mopoista tuon taivaallista)

No ei todellakaan, 17 tuumaakin kuulostaa pieneltä, tuohan on tosiaan pappis-kokoluokkaa.

Ok! En taida uskaltaa netistä kumminkaan tilata. Pitää hintoja kattoa ja poika saa sitten itse mennä liikkeisiin etsimään oikeaa. Hölmöä ettei tuumaa ole mainittu. (juuri keksi että onkohan pyörässä itessään tietoa) Missähän taskulamppu on?

Yhteistyössä