Ystävät ja mies huomanneet et valitan aina jotain kipua tms :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rgsdf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rgsdf

Vieras
Aina on kuulemma joku paikka kipeä.

Minkä minä sille voin?? Olla kertomatta kivusta?

Kaikki ovat mulle maininneet tästä :( Että "miten voi AINA olla joku paikka kipeä" tms

Voin siis valitella kipua tai sanoa etten voi tehdä jotain kun sattuu..

Nytkin on eräs paikka niin kipeä, että se näkyy kyllä ihan olemisessa ja kävelyssä ja kaikessa

en halua et musta aatellaan noin

No jos mies ja ystävät ei tiedä sun sairastavan mitään "kipuilulle altistavaa" (reuma,joku syöpä,joku hermostollinen juttu tms) niin varmaan ihan aidosti ihmettelevät tilannettasi. Eihän se todellakaan ole yleistä/normaalia että ns perusterveellä ihmisellä on aina,jatkuvasti,kokoajan joku paikka kipeänä.

Toisaalta voi myös miettiä miksi valitat kivuista jatkuvasti? Tai,oletko käynyt lääkärissä,mistä kivut johtuvat?

No ehkä kannattaa säästää ne valitukset läälärille, terapeutille tms. Ei ne ystävät voi sun kipua poistaa, ja joskus, jotkut jutut pitää vaan tehdä vaikka kuinka olis kipee.

No oletkos käynyt lääkärissä? Ei perusterve ihminen kipuile tuohon tyyliin.

Jos olet ja mitään ei ole löydetty, niin koita olla pitämättä melua niistä kivuistas. Jokaista meitä joskus sattuu jonnekin, päähän, mahaan, selkään...monet tekee niin, että pitää suunsa kiinni ja ottaa lääkkeen.

Ja monet joilla on joku sairaus, pitää sen suunsa kiinni siltikin.

Millainen mieliala sulla on muuten? Monella on on erilaisia kiputiloja, jotka ovat siis ihan oikeita ja todellisia kipuja, mutta masennuksen oire.

Itsellänikin turhan paljon kipua ja koskua kun nuori olen eikä mitään sairautta ole löytynyt. Nivelet, etenkin selkä ja vatsa kipuilevat usein.

Millainen mieliala sulla on muuten? Monella on on erilaisia kiputiloja, jotka ovat siis ihan oikeita ja todellisia kipuja, mutta masennuksen oire.

Itsellänikin turhan paljon kipua ja koskua kun nuori olen eikä mitään sairautta ole löytynyt. Nivelet, etenkin selkä ja vatsa kipuilevat usein.

Just tota mietin kans, onko masennus mahdollinen? Mä olin itse samanlainen kipuilija , kun olin masentunut. Lääkitys auttoi paitsi masennukseen, myös poisti kipuja. Suosittelen lääkärissä käyntiä :)

Valittaminen on helvetin ärsyttävää. Mikset voi olla valittamatta niistä? Et kai sä muutenkaan päästä suustas kaikkea mitä ajattelet? Kuulostat suunnilleen loukkaantuneelta ettet sais vinkua joka asiaa, ihan ku se ois sun oikeus tai jotain.

No onhan se rasittavaa, jos ihminen valittaa koko ajan mutta ei käy lääkärissä. Mulla on sellainen miehenä, ja nykyään en reagoi valitukseen ollenkaan, vaikka rakas ihminen onkin. Joillakin on sellainen tyyli, että jokaisesta vihlaisusta pitää raportoida muille. Jos olet oikeasti niin kipeä, että siitä on pakko puhua, lääkärissä käynti on paikallaan.

Yhteistyössä