Ihan vaan tiedoksi... PUNAISELLA merkityt päivät kalenterissa on pyhiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Niin no kalenterista riippuen :D

KUMPI näistä kalentereista on oikein? :xmas: mulla on siiz tää toinen, jossa on punasiii päivii, ja sit tää toinen jos on vain mustii päivii?
Niin siis onko kauppa tänään pääsiäispäivänä auki vain ei?
:xmas: :xmas:

:saint: mut aika värikkäitä päiviä kuitenkin...onneks ihan kaikki ei ole mustia...joukossa vähän punaistakin. Kivempaa olis jos löytyis keltaista ja oranssiakin.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Vidu, kaikki päivät on mun kalenterissa mustalla, eikä erikoisia päiviä ole muutoinkaan merkitty :'( Töitäkin on koko ensi viikonloppu, miten eteenpäin?

Sä olet vaarassa nääntyä nälkään :xmas:

:'(

Toisaalta on onni että työskentelen ravintolassa, jos sieltä sitten jotain purtavaa kotiin kantaisin.

Vidu, kaikki päivät on mun kalenterissa mustalla, eikä erikoisia päiviä ole muutoinkaan merkitty :'( Töitäkin on koko ensi viikonloppu, miten eteenpäin?

Toisaalta on onni että työskentelen ravintolassa, jos sieltä sitten jotain purtavaa kotiin kantaisin.

:hug: Sulla ei ole mitään hätää.

:hug: Sulla ei ole mitään hätää.

Ihanaa, valoa tunnelin päässä :D

..ei vidu, se onkin vastaantuleva juna.. joku tässä mättää..

Yhteistyössä