Ihan vaan niitä näitä* avatkoon ketä kiinnostaa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grace
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Grace

Aktiivinen jäsen
21.07.2007
6 911
3
38
Viime viikolla kävin työhaastattelussa. Jo se kun kuulin, että kauheen moni ei päässyt haastatteluun ( melkein 70 oli hakemuksia ) ja minä pääsin piristi mieltä sillä koin vähän että olen huonossa asemassa hakemuksien suhteen koska olen ollut kotiäitinä 10 vuotta enkä ole päässyt edes haastatteluihin, mutta nyt tärppäsi :)
Ajattelin, että kävi miten kävi olen kuitenkin vielä ihan kelpo kamaa työntekijänä ja uskon, että saan kyllä töitä jos tämä ei ole se ja se selviää mikä ja missä on minun paikkani.

Tässä muutaman viikon sisällä selviää sitten miten mun kävi.

Työ olisi toimi, joten sikäli helpottavaa ettei tarvisi jännittää työn jatkoa niin kuin määräaikaisissa työsuhteissa.

Jännittää kyllä aika hurjasti..en voi sille mitään :/
Lapsilla on hoitopaikat katsottuna ja varattuna kaksi isompaa on koulussa.
Mitään hurjia summia mulle ei jää käteen koska mun alalla ei ole häävi palkka ( suurtalouskokki ) ja kun päälle 400 e menee hoitomaksuihin, mutta asiaa helpottuu sitten kun kaikki lapset on koulussa.

Täytyy ottaa tilaisuudesta kiinni jos se tulee eteen ja katsoa vähän pidemmälle tulevaan.
Jos saan tämän paikan niin mukavaa on se, että se alkaa syksyllä kun koulut alkaa.

Onkohan täällä muita jotka on samassa tilanteessa? Oletteko te rentoina asian suhteen vai jännittääkö uusi elämänvaihe niin kuin minua?

Tsemppiä, toivottavasti saat paikan :)
Itse kans 4 lapsen äiti, 2v, 4v ja koululaiset ja nyt aloittelen työnhakua. Ehkä syksymmällä tosissaan koska loma-aika olisi hankala järjestää hoidon kannalta. Jännittää tosi paljon, kelpaanko enää mihinkään. Myynti- ja toimistotöitä olen tehnyt, viimeks 4v sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Tsemppiä, toivottavasti saat paikan :)
Itse kans 4 lapsen äiti, 2v, 4v ja koululaiset ja nyt aloittelen työnhakua. Ehkä syksymmällä tosissaan koska loma-aika olisi hankala järjestää hoidon kannalta. Jännittää tosi paljon, kelpaanko enää mihinkään. Myynti- ja toimistotöitä olen tehnyt, viimeks 4v sitten.

Kiitos =)
Niin kyllä se on jännää jo ihan senkin takia, miten jaksaa tämän työ/koti yhdistelmän, mutta eiköhän se siitä ajan kanssa lutviudu :)
Toivottavasti sullekin se sun paikka sitten kesän jälkeen selviää :flower:

Upeaa, onnittelut!
Peukut on pystyssä täälläkin!
Varmaan jänskättääkin, on aika iso elämänmuutos edessä jos tärppää.
Haastatteluun pääsy sen jo osoittaa, että peli ei ole pelattu, vaikka takana olisikin monta vuotta kotiäitinä :)

Tsemppiä! Toivottavasti saat työn! Kyllä se on jännä tilanne, odottaa tuloksia, itse hain vain kesätöitä (kun on opinnot vielä vaiheessa) ja viime pe kävin haastattelussa ja kyllä jännitti odottaa tuloksia. Sieltä piti soittaa tänään, että miten kävi, mutta soittivatkin jo perjantaina, että sain sen paikan. :) Tsemppiä, on jännä tilanne, mutta eiköhän siulla hyvin mene. Pidän peukkuja! :flower:

Jep. Kotona olen ollut lasten kanssa ja nyt opiskelen sekä etsin työtä samalla. Ei ole kyllä, näin 35v ja ilman häikäisevää CV:tä työurasta, toiveet kamalan korkealla hyvän työn saamisesta. :(

Mutta pidän peukkuja sinulle! :)

Teistä pidetään huolta, ihan varmasti. Miten se sun motto menikään? Jotain stressaamisesta.
Et tietty voi sille stressaamiselle mitään, mutta se on turhaa, koska sä et voi muuta kuin odottaa, mitä tapahtuu ja Taivaan Isä tietää jo etukäteen ja huolehtii, että asia menee ihan niinkuin pitääkin. :hug:

Toivotaan, että saat työn!

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Teistä pidetään huolta, ihan varmasti. Miten se sun motto menikään? Jotain stressaamisesta.
Et tietty voi sille stressaamiselle mitään, mutta se on turhaa, koska sä et voi muuta kuin odottaa, mitä tapahtuu ja Taivaan Isä tietää jo etukäteen ja huolehtii, että asia menee ihan niinkuin pitääkin. :hug:

Toivotaan, että saat työn!

Too blessed to be stressed :D
Yes! :heart:

Voi kauheeta..mä en ois uskonutkaan kuinka paljon mua voi tää jännittää |O
Tulis jo se tieto niin ihminen vois hellittää :headwall:

Joo ja juu en ressaa en ressaa.. :xmas:

Oi, hienoa. Onnea ja tsemppiä :)! Ja kerrohan sitten, miten sun kävi.

Mähän oon kanssa hakemassa tässä koko ajan töitä... hakemuksia oon laitellut, mutta tähän mennessä kaikki paikat on olleet lähinnä muodon vuoksi auki, siel on siis ollut joku määräaikainen tekemässä paikkaa jo aiemmin. Toivoisin niin kovin, että tämä mun upporikas ja rutiköyhä -peli tuottaisi tulosta ja pääsisin edes jonnekin syksyllä...

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Oi, hienoa. Onnea ja tsemppiä :)! Ja kerrohan sitten, miten sun kävi.

Mähän oon kanssa hakemassa tässä koko ajan töitä... hakemuksia oon laitellut, mutta tähän mennessä kaikki paikat on olleet lähinnä muodon vuoksi auki, siel on siis ollut joku määräaikainen tekemässä paikkaa jo aiemmin. Toivoisin niin kovin, että tämä mun upporikas ja rutiköyhä -peli tuottaisi tulosta ja pääsisin edes jonnekin syksyllä...

Tulen kyllä..nolona sitten kertomaan jos en päässytkään :ashamed:
No, mutta ei auta kun vaan yrittäää :D
Kyllä me vielä ne meitin paikat löydetään :wave:

Yhteistyössä