Ihan v*tun kiva perhe mulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermot meni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22686109]Jos sun sopimuksessa lukee, että on ruokatunti, niin silloin ON RUOKATUNTI. Ota yhteys luottamusmieheen jos et saa pitää taukojasi.[/QUOTE]

Meillä ainakin ruokatunti on työaikaa ja tarvittaessa ruokatunnilta on hoidettava työasioita. Eli käytännössä jos kiire, ei ruokatuntia voi pitää ollenkaan. Näin monissa muissakin paikoissa.

tiiän tunteen. ja vaikka syötäskin samaan aikaan on se äidin lautanen paljon kivempi kun oma.
mun lapset on alle kouluikäsiä kylläkin. yks eskarissa.
siinä kun nälkäsenä ja jo vihasena koitat vääntää jotain itelles ja muut vinkuu ni kyllä se on kivuttomampaa hiljentää se vikinä. tästä oppineena mulla on paljon eri vaihtoehtoja jääkaapissa ja pakkasessa. itteni ja muksuille.
mutta joskus se menee noin,koitahan ny syyä jotain :)

[QUOTE="vieras";22686639]Meillä ainakin ruokatunti on työaikaa ja tarvittaessa ruokatunnilta on hoidettava työasioita. Eli käytännössä jos kiire, ei ruokatuntia voi pitää ollenkaan. Näin monissa muissakin paikoissa.[/QUOTE]

mara alalla on 10-20min ruokatunti riippuu päivän pituudesta.
jos on kiire jää syömättä. ja kun on kiire sitä taukoo just tarvis. tääkin varmaa riippuu paikasta.
kaikkeen tottuu..tai sitten ei. kyllä se vittuuntuneisuus sitten näkyy kun oot syöny aamulla kymmeneltä ja seuraavankerran saat ruokaa illalla kuudelta. siihen asti huikalla colaa sillontällön.
ollapa kaikki vaan töissä toimistossa missä tunnetaan tauot niiden oikeilla nimillä.

[QUOTE="vieras";22684075]Hassua, mut meidän lapsilla on kans aina nälkä kun näkevät minut tai kun tullaa jostain kotiin ja vaikka oltais just syöty.
Mä ymmärrän sinun ajatukset ihan täysin. Halaus.[/QUOTE]

Sama meillä. Ne taitaa rakastaa sitä yhteisöllisyyden tunnetta kun istutaan samaan pöytään, samaan aikaan.

Mutta itse kyllä söisin itse ruokani, koska olen nälkäisenä erittäin epämiellyttävää seuraa.