L
Lenaki
Vieras
Kiitos kaikille tsemppauksesta! Verikokeella tosiaan oli tarkoitus tarkistaa, että ovatko hormonitasot sellaiset, mitkä näillä viikoilla pitäisi olla. Lääkäri soittikin jo ja sanoi, että hyvät lukemat (hcg 51000) oli, eikä hänen mielestään ole syytä huoleen. Toivottavasti tosiaan johtui neuvolan dopplerista, kohdun sijainnista tms, ettei sydänääniä saatu kuuluviin. Silti jännittää aika lailla ensi viikon ultra. Onneksi kuitenkaan ei viikko tolkulla tarvitse sitä odotella! Mä en nyt muista, mutta onko sulla Ms.Feelgood kuunneltu jo sydänääneet? Jos ei, tiedätkö koska kuunnellaan?
Aika hauska oli Ms. Feelgoodin uni! Selvästikin harrastit myötäelämistä
Kerroin muuten äidilleni niistä supistuksen tunteista ja hän sanoi, että itselläänkin odotusaikana oli jos jonkinlaista väännettä ja supistusta, ettei tarvitse kuulemma olla huolissaan.
Palatakseni vielä neuvolakäyntiin... se lääkäri otti mut 45 min myöhässä ja kellokaan ei ollut paljoa jälkeen 9 aamulla! Ja tupa täynnä jonossa olevia ihmisiä. Ei ollut kauhean kiva, kun jouduin välillä töihinkin soittelemaan, että jos joku vielä katsoisi seuraavankin tunnin mun luokkaa...
Sori nyt kun tuli taas tätä omaa napaa näin... On ollut vaan taas niin jännä päivä :-S
Aika hauska oli Ms. Feelgoodin uni! Selvästikin harrastit myötäelämistä
Kerroin muuten äidilleni niistä supistuksen tunteista ja hän sanoi, että itselläänkin odotusaikana oli jos jonkinlaista väännettä ja supistusta, ettei tarvitse kuulemma olla huolissaan.
Palatakseni vielä neuvolakäyntiin... se lääkäri otti mut 45 min myöhässä ja kellokaan ei ollut paljoa jälkeen 9 aamulla! Ja tupa täynnä jonossa olevia ihmisiä. Ei ollut kauhean kiva, kun jouduin välillä töihinkin soittelemaan, että jos joku vielä katsoisi seuraavankin tunnin mun luokkaa...
Sori nyt kun tuli taas tätä omaa napaa näin... On ollut vaan taas niin jännä päivä :-S