Ihan uusia vauvahaaveita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pauliina35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pahoittelut Pu:lle! Tylsä täti kun löysi tiensä vieraaksi.

Laureli: Huonoja oloja on edelleen... Mutta ne harmillista kyllä taitaa vaan enteillä tädin tuloa. Tiputtelu jatkuu koko ajan, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Tosi nuijaa tällanen alkaa ei ala -veivaaminen. Hermot tässä ittellä menee. Hyvä idea muuten tuo itsensä palkitseminen hyvästä yrityksestä! Vois vaikka miehen kanssa sopia, että lohdutukseksi mennään ulos syömään kun täti tulee!

Pauliina: Minä oon ihan samaa ittelleni naureskellu, että jos joku olisi sanonu aiemmin, että täällä keskustelen limoistani ja tilitän vuodoistani, niin oisin hulluna vähintään pitäny. Mutta kaikkea elämä tuo tosiaan eteen!

Meilläkin pupuillaan kyllä juuri silloin kun huvittaa. Ajatus pakkoseksistä ahdistaa ja siitähän menis maku! Voin kuvitella, että jos yritystä jatkuu vuosia, niin saattaahan tuo joskus puulle maistua jos joutuu lääkärin määräyksestä seksiä olemaan. mutta nyt kun tämä on uutta ja kivaa, niin nautitaan siitä molemmat!

Nyt katselemaan uutta kolmosen sarjaa!

Kiitos Talitinttinen, Laureli ja Pauliina. Tärppää sit kun on tärpätäkseen. En lähde ainakaan vielä yrittämään täysillä ja hampaat irvessä.

Pistetäänpä se lista taas tähän.

Talitinttinen n. 17.1., YK 2
Pauliina35 30.1., YK1
Pope (yritys alkanut)
Matkailijarouva (tammikuun jälkeen)
Laureli (yritys alkaa joulun jälkeen)
Haaveileva Pu (yritys jatkuu kevättalvella)

Tinttiselle tsemppiä, täällä istutaan sormet ristissä sulle.

Tuota noin...tämä on kyllä varmaan niin tyhmä kysymyskin että ilkeääkö sitä esittääkkään? Kun minä ihmettelen tuota yrittelijöitten listaa...mitä ihmettä se YK ja numero tarkoittaa? Se päivämäärä on varmaankin yrityksen aloitus...onko? =/

Hih, olipa Laurelin kommentti hauska :) Kyllähän meilläkin se mies on innokkaasti pöksyjään laskemassa ja ihan aktiivisesti peittoja yleensä pöllyttelemme, mutta välillä sitten työ- yms. kiireiden takia saattaa tulla vähän pidempiä taukoja pupuilussa. Lähinnä tarkoitin sitä, että vaikka sitä vauvaa nyt toivotaankin, pupuilemme edelleen silloin kun siltä tosiaan tuntuu, eli että mihinkään "pakkoseksiin" ei kummankaan osalta ryhdytä. Eli vaikka olisi mikä ovis, ei puuhiin ryhdytä, jos toinen on väsynyt tai muuten haluton. Tunnen ystäväpiiristäni pari pariskuntaa, joilla aika pian, kun tärppiä ei heti tullutkaan, vauvanteko meni yhdeksi ovulaation ja oikean ajoituksen kyttäämiseksi. Seksistä tuli pelkkää "työtä ja vauvantekoa", ilman iloa ja lämmintä läheisyyttä, ja sellaiseen tilanteeseen ainakaan minä en halua joutua. Hauskaa sen olla pitää, vai mitä naiset? :) :)

Leena, kysymyksesi ei ole lainkaan tyhmä, kysyin sitä samaa itse vähän aiemmin, kun tuota listaa rustailin. Eli YK kertoo, monesko yrityskierto on menossa ja päivämäärä seuraavan "jännäyspäivän", eli päivän, jolloin seuraavien menkkojen pitäisi alkaa.

Mitäs Talitinttiselle kuuluu? Kai se täti on edelleen tajunnut pysyä poissa nurkista?

Kiitos kaikille päänselvittelyavusta. :)

Kyllähän sen tajuan ettei kouluun kannata kenenkään muun mieliksi mennä, eihän se pitemmän päälle onnistu. Täytyy nyt vain sitten miettiä tää homma itekseen loppuun asti, ennenkun tekee mitään (hätiköityjä) päätöksiä...

*Tais eilen vähän raivonpuuska yllättää - teksti näin jälkikäteen luettuna melko raflaavaa...*

Mites jännäilijöillä, vieläkö pysytte housuissanne? (Laurelin mies ei nähtävästi ainakaan, 8D )
Missähän Matkailijarouva viipottaa, ei ole pitkään aikaan mitään kuulunut..

Miekin täällä naureskelin tuolle Laurelin kommentille! Ihanasti sanottu!

Tänneppä siis tänään kurvasi täti paikalle tosissaan. Eli seuraavassa kierrossa taas jännätään. Mutta te ootte ihania kun ootte pitäny meille peukkuja koko ajan ja jännänny mukana. On se ihanaa kun nää palstat on olemassa.

Vähän mulla kyllä ihmetyttää, kun nyt kahdessa kierrossa on tullut viikko ennen menkkoja välillä melko runsastakin tiputteluvuotoa ja menkkaoireet on kestäny koko saman ajan tosi voimakkaana. Ja tämä kierto jäi tosi lyhyeksi, vaan 23 päivää. Epäilen etten oikeasti ovuloinut ollenkaan. Koskaan aikasemmin ei ole mitään ohivuotoja ollu. Vähän meinaa huolestuttaa, että onko tuolla osastossa kaikki kunnossa. Lähinnä mietin, että voisko olla esim. keltarauhashormonin vajausta tms. Lähinnä nyt mietin, että pitäskö mennä gyneä moikkaamaan näiden tiputtelujen takia vai odotella vielä pari kiertoa, että tasaantuuko? Mitä te tekisitte arvon naisten raati?!

Mikäs on Popella tilanne? Onko raskausoireita tai muita tuntemuksia? Eikös sun jännäpäivä lähesty pian?

Pahoittelut vielä Talitinttiselle tädistä. Et ole ilmeisesti tikutellut ovista, sillähän ainakin se selviäisi. Minulla ainakin näkyi selkeät kaksi viivaa ja aion käyttää konstia jatkossakin, jos nyt ei tärppää. Gynehän on aina hyvä ratkaisu, itse en ole nyt käynyt ollenkaan, olen vaan jättänyt pillerit pois, ajattelin mennä sit keväämmällä, jos ei rupea tärppäämään. Mutta ovis ainakin oli ja kivuliaampana kuin koskaan, varmaan munasarjat innostuivat. Mutta nyt taas ei tunnu mitään, mitähän pitäisi tuntua ja milloin, ei siis mitään kiinnittymiskipujuttuja tai muita havaittavissa. Miehelle jäi jokapäiväinen pupuiluvaihde päälle :).
Töissä muuten pomo ohimennen huomautti viime viikolla, että häntä hirvittää ajatus siitä, että tulisin nyt raskaaksi, kun on tärkeä projekti tulossa. En siis tosiaankaan ole puhunut mitään yrityksestä, mutta ohimennen siis sain tällaista viestiä. Mitäs tästä tuumaatte! Yritin ohittaa aiheen vaivihkaa, sillä enhän todellakaan ole tilivelvollinen hänelle ja hyvinhän voi olla, että mitään ei tapahdukaan.

No niin, se siitä sitten. Menkat tuli, 5 päivää myöhässä. Mitenkäs on, laskeskelin noilla netistä löytyvillä ovulaatiolaskureilla hedelmällisimpiä päiviä ja joku antoi tulokseksi 21.-28. 1 välinen aika, toiset sitten alkaen 28.pvä. Samat tiedot syötettiin kaikkiin niin miten voi viikolla heittää? Mun bilsan ja fysiologian opintojen mukaan toi 28. pvä olis lähempänä totuutta. Vai meenkö apteekkiin ostamaan jotain tikkuja ja testejä?

Mieki ajattelin, että pitäskö kokeilla noita ovistikkuja. Kun tää viime kiertokin oli niin lyhyt ja on sitä tiputtelua, niin mietin, etten välttis ovuloi ollenkaan. Jos tikuilla kokeilis niin tietäs tuleeko koko ovista vai onko kroppa sekasin pillereistä.

Tässäpä myös tuo meidän lista, lisäsin seuraavan jännäpäivän siihen:
Talitinttinen n. 8.2. YK3
Pauliina35 30.1., YK1
Pope (yritys alkanut)

Eikö Popella ollut tuossa joku päivämääräkin jossain vaiheesa? Onko pudonnut pois listalta? Mikäs Popella on tilanne??? Eikös meidän jännäpäivät kulkenu aika lähekkäin?

Talitintin pesässä kärvistellään siis pahimman menkkaränkän parissa ja suunnataan katseet taas kohti seuraavaa kiertoa!

Hellou ladyt! :)
Pahoittelut Talitinttiselle tädin vierailusta, mutta kohti uusia tuulia! Muakin jänskättää Popen tilanne, miten siellä menee??? Pauliina jännääkin loppukuuhun asti, pidän peukut pystyssä! Tervetuloa muuten myös uusille haaveilijoille!

Meillä on nyt keskusteltu ja tultiin siihen tulokseen, että syön tuon olemassa olevan pilleri paketin ja sitten ehkäisy jää pois! Eli parin kuukauden päästä minäkin liityn teidän yrittelijöiden joukkoon! Itseä kihelmöi jo nyt, pitää opiskella ahkerasti, että sais ajan kulumaan. Lisään itsenikin nyt kuitenkin tuonne lisatlle vaikka yritykseen onkin vielä aikaa, mutta jotenkin tuntuu ihanalta nähdä se konkreettisesti ylhäällä jossain. :) Niin ja ovistikkujen kanssa minäkin ajattelin ruveta sähläämään ihan senkin takia, että tietää ovuloiko ylipäänsä ollenkaan.

Pauliina35 30.1. YK1
Pre 10.2. YK3
Pope (yritys alkanut)
Papunen84 (yritys alkaa parin kk päästä)

Hei kaikille!

Papunen, tervetuloa listalle :)

Hmph... olin jo toiveikas noiden limojen tarkkailujen suhteen, että ehkä ne "kertoo" jotain, mutta nyt asia ei ole edennyt lainkaan niin kuin siinä Katjan (?) viestissä on kerrottu. Pari päivää sitten elättelin toiveita, että ehkä ovis kohta tekee tuloaan, mutta nyt kyllä tuntuu siltä, että kropassa ei tapahdu mitään. Mitäs sitten, jos koko ovulaatiota ei tapahdukaan?!? No, täytyy toivoa, että se täti nyt tulisi itsestään silloin kun pitääkin, ettei taas tarttis turvautua Teroluteihin. Tai tietysti siis toivon, että täti pysyisi kokonaan poissa maha-asukista johtuen, mutta se tuntuu jotenkin niiiiiiiin epätodennäköiseltä. Tylsää!

Huhuu, missäs Matkailijarouva on? Entä mikä on Popen tilanne?

Flox, mitäs kutimille kuuluu - onko sulla joku työ nyt menossa? Mä saan varmaan viikonlopun aikana mekon helmaosan jo valmiiksi :)

Ihanaa perjantaita kaikille!

Se on tämä käsittämättömän kärsimätön luonteeni! Kaiken pitäisi tapahtua nyt ja heti :)
Mistä vetoa, että kohta olen jo hankkimassa niitä ovistestejä, vaikka vielä viime viikolla taisin kirjoittaa, että niitä en ainakaan aio ostaa :) No, pitää yrittää malttaa mielensä ja katsella päivä kerrallaan, mitä tuleman pitää. Näin alkuun olen kyllä tosi tyytyväinen, jos saan kierron tasaantumaan niin, että vähän voisi laskeskella, missä mennään.
Mutta Laureli, ihan siltä varalta, että en onnistu sitä malttia säilyttämään, niin varovaisesti kyselisin, mistä ja minkä merkkisiä testejä sä olet ostanut...

Nyt vauva-asiat taka-alalle! Minkäslaisia viikonloppusuunnitelmia teillä, arvon naiset, on? Minä ajattelin huomenna pitää kunnon siivouspäivän. Sunnuntaille ei ole vielä mitään suunnitelmia. Vois vaikka käydä leffassa pitkästä aikaa.

Kaikki taitaa olla tekemässä kotiinlähtöä näin perjantain kunniaksi... aika hiljasta ollut täällä, niin töissä kun palstallakin.

Me lähetään miekkosen kans tänään mökille viikonlopuks, siellä vois olla otollinen aika ottaa puheeks tulevaisuuden näkymät. Pitäis rohkaistua ja yrittää vain kertoa omat ajatukset, ja vaikka kuulija onkin lähin henkilö ikinä, ei se hommaa ainakaan helpota. Täytyypä varata viinipullo käden ulottuville, josta voi sitten tilkkasen naukata tarpeen vaatiessa :)
Mitäs muilla suunnitelmissa?

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Hei kaikki ja hyvää viikonloppua!
Vauvarintamalla ei mitään uutta. Odottelen tätiä saapuvaksi. Ei ole raskausoireita, mutta ei myöskään oireita tädistä. Viikonlopun aikaan tai viimeistään alkuviiikosta tädin pitäisi saapua... Tiedä sitten miten sekaisin kierto on. Ruokahalu on ollut kyllä kaksi kertainen tämän kuun ajan. Ehkä joulusyöminen jäi päälle. En jotenkin voi uskoa, että raskaana olisin... Mutta pieni toivo elää vielä. Mikään suuri pettymys se ei ole, jos täti saapuu. Yritys jatkuu sitten innokkaana. Nyt vaan jotenkin tuntuu, että voin joutua odottelemaan toisia luomumenkkojani pitkänkin aikaa.

Viikonloppusuunnitelmanana on sukulaisen syntymäpäivät. Siinä se viikonloppu sit meneekin... Suurin osa meistä taitaa olla ihan päivätyöläisiä? Ei viikonlopputöitä?

Päivitetty lista. Mun päiväys oli jäänyt jostain syystä matkanvarrella pois...

Pauliina35 30.1. YK1
Pre 10.2. YK3
Pope 17.1. YK2

Moikka

Vieläkö mahtuu mukaan :) ?

Itse olen marraskuussa ottanut viimeisen pillerin ja nyt on muutama kuukausi menty muilla ehkäisykeinoilla, joskin vähän varomattomia ollaan oltu.. Mutta varsinaista yritystä ei ole vielä ollut.

Miehelläni on jo kaksi lasta edellisestä liitosta, mutta haluisimme vielä yhden yhteisen vesselin.

Kivaa jengiä tässä ketjussa!

Mukaan mahtuu vielä, tervetuloa alice76!

Täällä suunnitelmissa ei oikein erikoista. Mies on huomenna töissä ja minä taidan tulla kipeäksi. Koko viikon ollut niin nuutunut olo, päänsärkyä päivittäin ja kurkku karhea. Täytyy yrittää nauttia runsaasti c-vitamiinia ja lämpimiä juomia jottei tässä aivan petiin joutuisi!

Me ollaan miehen kanssa molemmat vuorotyössä. Tai mullahan tuo koulu jatkuu nyt taas niin oon vähemmän töissä, mutta sellaiseen ammattiin valmistumassa, että vuorotyötä tulen tekemään.

Järjestelin muuten vähän tuota listaa päivämäärien mukaan, niin on helpompi seurata milloin kukakin jännää :)

Pope 17.1. YK2
Pauliina35 30.1. YK1
Pre 10.2. YK3

Mulla menossa kp 25/n.30. Alavatsassa ollut useamman päivän pikku vihlontaa ja kuumotusta. Oletan sen johtuvan kuitenkin lähestyvistä menkoista... Me kun jätettiin ehkäisy pois puolivälissä kiertoa, jolloin ovulaatio on saattanut olla jo ohi. Muutenkin tarkkaa päivää on vaikea sanoa, kun kierto heittelee yleensä muutamalla päivällä.

Tänään ois ohjelmassa teatteriin menoa miehen kanssa. Mennään katsomaan parisuhde-komediapläjäys.

Täällähän on lähipäivinä monilla jännäystä. Aika hauska, kun ketju alkoi, niin kukaan ei vielä ollut ajatustasoa pidemmällä. Nyt on kummasti puhe kääntynyt ovistesteihin sun muihin! Täytyykin muuten niitä testejä tilata jossain vaiheessa... ;-)

Munkin nimi on jossain vaiheessa pudonnut listalta, joten lisäänpä sen..

Pope 17.1. YK2
Lenaki 22.1. YK1
Pauliina35 30.1. YK1
Pre 10.2. YK3

Tervetuloa porukkaan alice76! Tänne mahtuu haaveilemaan vallan mainiosti!

Pian on jänniä päiviä käsillä! Popella ihan pian! Täällä peukut ja varpaat pystyssä, jotta plussa tulis.

Hyvää viikonloppua koko köörille!

Täällä ollaan viikonloppuna menossa anoppilaan kyläilemään eli lauantaina sinne ja sunnuntaina kotiin (jes!), mua ei oikein nappaa noi kyläilyt. Sunnuntaina sitten varmaan pyykkäystä ja muita kotihommia, ajattelin mennä kyllä jumppaankin. Tämän illan oon katsellut Euroviisuja (kiesus, mitä biisejä, ei ihme että suomi aina häviää) ja lakkaillu kynsiä... Ovistikkuja oon käyny apteekissa ihmettelemässä mutta mä en halua minkään kupin kanssa pelailla vaan tikku suihkuun ja that's it, ei oo sellasta vielä näkyny. Mikä olis hyvä ja luotettava?

Pope 17.1. YK2
Lenaki 22.1. YK1
Pauliina35 30.1. YK1
Pre 10.2. YK3

Yhteistyössä