Ihan uskomaton tilanne.

  • Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti
Nainen
Viime viikonloppuna ystäväni juhlissa ollessani käymässä yks mieheni ja mun yhteinen tuttumme tuli kertomaan minulle että mieheni pettää minua yhden toisen yhteisen tuttumme kanssa.
En ollut uskoa, mutta kotona katsoin ensimmäistä kertaa koskaan salaa mieheni tekstiviestit ja puhelut. Tältä naiselta (kenen kanssa hän minua pettää) oli viestejä, mutta ihan normaaleja tyyliin: "Kerkeätkö tänään töiden jälkeen kahville?" yms. Nainen on kuitenkin niin hyvä ystävä kanssamme että tuo kahvittelu olisi ihan ok.
Asia vaivaa. En ole vielä kysynyt mieheltäni asiasta.
Odotan meille kaksosia rv 26. Pelottaa kamalasti jos asia on totta, miten toimin? Jään yksin kahden vauvan kanssa? Pitääkö minun antaa anteeksi pettäminen, jos näin on..?
Nainen juhlissa vaikutti rehelliseltä ja halusi kuulemma kertoa siksi koska kukaan muu ei kerro, ja koska säälii minua kun olen ainut joka ei tiedä asiasta..

Mitä teen?? Unohdanko koko jutun??! Miten kysyn mieheltäni, hän saa sitten tietää että olen tonkinut hänen puhelintaan :(
 
Ei sun tietenkään pidä antaa anteeksi pettämistä jos susta ei siltä tunnu etkä pysty suhdetta jatkamaan. Se on loistavaa että tuo nainen sulle asian kertoi kun kukaan muu ei kykene mutta oletko silti varma ettei hän ole vetänyt vääriä johtopäätöksiä miehesi ja tuon naisen kahvittelusta? Kysy mieheltsi asiaa ihan yllättäin...ilme kertoo jo paljon.
 
vieras
Sanot miehellesi, että tiedät hänen pettävän sinua tämän yhteisen tuttavan kanssa. Kysyt, mitä hän nyt aikoo tehdä, jatkaa suhdetta vai lopettaa sen. Ja pysyt ihan rauhallisena, et huuda, et syyttele, vaan ihan tyynesti kysyt nuo jutut. sitten voitte alkaa keskustella suhteenne tulevaisuudesta. Puhelimesta sinun ei tarvitse mainita nyt sanallakaan. Esität asian niin, että sinä tiedät, et epäile.
 
Juu mä kans ottaisin asian puheeksi miehen kanssa mitä pikimmin. Oudolta kuulostaa, ettei miehesi olisi sulle kertonut, jos olisi ihan normaalisti menossa kahville sen naisen kanssa töiden jälkeen.

Ikävä kuulla tuollaisesta :( Toivottavasti se on joku väärinkäsitys vain.
 
Kannattaa varmaan kertoa miehelle, mitä ihmiset puhuu.
Toki onhan olemassa mahdollisuus, että jos miehesi ja tämä nainen ovat hyviä kavereita, niin muut ihmiset ovat käsittäneet väärin ja levittävät juttuja ilman mitään konkreettista todistetta, kun monen mielestähän mies ja nainen eivät voi olla vain pelkkiä kaverita.

Mutta kysy suoraan tai seuraa hetki vielä tilannetta. Voit sanoa myös miehellesi, että ottaa etäisyyttää naiseen, vaikka olisivatkin vain kavereita, koska joka tapauksessa varmasti loukkaa ihmisten puheet ja epäilyt.
 
Nainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sanot miehellesi, että tiedät hänen pettävän sinua tämän yhteisen tuttavan kanssa. Kysyt, mitä hän nyt aikoo tehdä, jatkaa suhdetta vai lopettaa sen. Ja pysyt ihan rauhallisena, et huuda, et syyttele, vaan ihan tyynesti kysyt nuo jutut. sitten voitte alkaa keskustella suhteenne tulevaisuudesta. Puhelimesta sinun ei tarvitse mainita nyt sanallakaan. Esität asian niin, että sinä tiedät, et epäile.
Kiitos, näinpä taidankin tehdä. Mies pääsee seitsemältä töistä, pitänee ottaa asia heti puheeksi, vaivaa niin kamalasti :(
Ihan uskomatonta jos tämä on totta, miten yksi ihminen pärjää kahden vauvan kanssa, kaksoset oli muutenki niiin suuri yllätys ja ollaan kahdestaankin mietitty että rankkaa tulee!!
En myöskään haluaisi antaa anteeksi pettämistä, jos näin on..
No illalla asia toivottavasti selviää,..
 
apsi
Sano miehelle, että sulle on kerrottu, että hänellä olisi sutinaa kolmannen osapuolen kanssa. Ilme kertoo kyllä hyvin paljon. Ei tarvitse mainita, että olet puhelinta katsonut.

Jos koko juttu on viaton, luulisi, että mies haluaisi oman näkemyksensä tuoda esiin.

Tsemppiä!
 
Nainen
Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:
Kannattaa varmaan kertoa miehelle, mitä ihmiset puhuu.
Toki onhan olemassa mahdollisuus, että jos miehesi ja tämä nainen ovat hyviä kavereita, niin muut ihmiset ovat käsittäneet väärin ja levittävät juttuja ilman mitään konkreettista todistetta, kun monen mielestähän mies ja nainen eivät voi olla vain pelkkiä kaverita.

Mutta kysy suoraan tai seuraa hetki vielä tilannetta. Voit sanoa myös miehellesi, että ottaa etäisyyttää naiseen, vaikka olisivatkin vain kavereita, koska joka tapauksessa varmasti loukkaa ihmisten puheet ja epäilyt.
Mulla on kyllä paljon miespuolisia YSTÄVIÄ ja miehellä myös naisia ystävinä.
Tiesin heidän siis olevan kavereita, mutta en ajatellut että ihan noin paljon pitäisivät yhteyttä mitä nyt kännykästä näin..
Mieheni puhelimeen ei tallennu lähetetyt viestit niin en tiedä mitä hän on vastannut tai ovatko nähneet.
 
dasfdfdfs
Kysy mieheltäsi myös, onko hän tavannut naista kahdenkesken. Jos hän kieltää, niin kysy seuraavaksi, onko nainen ehdottanut tapaamista. Jos hän kieltää senkin, niin silloin tiedät miehen valehtelevan. Tekstiviesti puhelimessa todistaa toista.

Ei tosiaankaan kannata ruveta heti syyttelemään, vaan yksinkertaisesti todeta hänelle, mitä ihmiset puhuvat yleisesti.

 
vieras
Toivottavasti kaikki selviää parhain päin...

...voihan olla, että miestä stressaa jotkut asiat /esim. työtilanne, ja vaikka kokee että voi sinuun luottaa niin ei halua sinua järkyttää ja kääntyy yhteisen ystävänne puoleen.

Raskaanaolevaahan ei saisi järkyttää.

Kovin on epävarmalla pohjalla itse kunkin työpaikka tällä hetkellä, ja voihan olla, että miehelläsikin tällaisia huolia on, mutta ei halua turhaan sinua huolestuttaa kun pelkää sinun ja vauvojen terveyden puolesta?

Tätä toivon, voimia teille :hug:
 
vieras
Toivottavasti saat totuuden selville. Usein ne miehet osaa selitellä asian kuitenkin ihan viattomaksi ja jotkut on valitettavan hyviä valehtelijoita.

Minua petettiin neljä vuotta. Lukuisia kertoja kysyin mieheltä asiasta ja aina kielsi aina kuulin ne sanat : en koskaan voisi pettää sinua, rakastan sinua niin paljon etten voisi kuvitellakkaan olevani kenenkään muun kanssa.

Yritin selvittää asiaa, mutta koska mitään todisteita ei ollut ja pelkäsin olevani vainoharhainen, pelkäsin epäileväni turhaan en alkanut kyttäämään tai ratsaamaan puhelinta ym.
Yhtenä päivänä kuitenkin kun mies oli mennyt töihin, tuli tunne että pitää ne todisteet hankkia. Meni ehkä pari minuttia kun olin keksinyt miehen salasanan sähköpostiin, ja siellähän ne todisteet nökötti. Neljä vuotta ja kymmeniä naisia.
Tulostin osan meileistä ja siellä olleista kuvista.
Illalla kun mies tuli kotiin aloitin taas keskustelun pettämisestä. Tietysti mies kielsi kaiken. Sanoin kuulleeni luotettavalta taholta hänen pettäneen, edelleen mies kielsi kaiken ja väitti että joku vaan on mustasukkanen meidän onnestamme ja yrittää vain rikkoa meidän välit puhumalla paskaa minulle ( annoin miehen ymmärtää jonkun kertoneen minulle pettämisestä ). Mies vaikutti erittäin tyytyväiseltä omaan selitykseensä.
Arvatkaapa haihtuiko se omahyväinen ja paskan tärkeä ilme hänen naamaltaan kun läväytin ne tulostamani kuvat ja meilit pöytään?

Ap, voimia kovasti, toivon todella että kaikki kävisi hyvin eikä pettämistä olisi tapahtunut.
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
yks hyvä merkki on se että jos miehes suuttuu niin takuulla jokin asia on pielessä... ja tottakai se kieltää kaiken, jos jotain salattavaa on....
No kyllä mä ainakin suuttuisin todella paljon jos joku levittäisi minusta perätöntä huhua että petän puolisoani. Että ei se suuttuminen kyllä kerro mitään asioiden oikeasta tilasta.
 
HelloShitty
mä varmaan olisin hiljaa vielä ja urkkisin lisää. :whistle: sen jälkeen vois sitten tarpeen tulle tehä kostosuunnitelman tai muuten vaan tehä ukon elämästä helvetin. :kieh:
 
No minä en puihuisi miehelleni mitään vaan ottaisin ensin asiasta selvää, mikä olisi aika hankalaa jos mies tietäisi minun epäilevän jotain. Ja sitten jos selviäisi että pettäisi niin jättäisin, parempi yksin kahden vauvan kanssa kun kahden vauvan ja pettävän ukon kanssa. Toivotaan kuitenkin että on kyse perättömistä puheista.
 
Jep
Musta kertoo jostain se, jos ovat käyneet kahveilla töiden jälkeen useastikin eikä mies (tai nainen, jos kerran ovat yhteisiä ystäviä) ole maininnut asiasta. En tarkoita että joka ainoasta kahvireissusta kaverin kanssa tarvitsee yksityiskohtaisesti raportoida, mutta tavallisesta viattomasta kaveritapaamisesta tulee väistämättä maininneeksi jos ne usein toistuvat, tyyliin "Tuun myöhemmin tänään kun käyn Liisan kanssa kahvilla", "Liisa lähetti terkkuja kun tänään nähtiin", "Joo Liisa muuten suositteli sitä uutta leffaa kun tossa oltiin kahvilla käymässä". Tai JOTAIN.

Suuttuminen ei tarkoita mitään, syyttömänä syytetyksi joutuminen suututtaa.

Oma mies "jäi kiinni" vastaavassa tilanteessa kun löysin kännykästä täysin viattomia viestejä tyyliin "okei, siinä kaupan eessä sit kolmelta" tms., ja ihan rauhallisesti kysyin yks kaks yllättäen että "niin kauas teillä on Liisan kanssa ollu peliä?" Mies meni takalukkoon, ja se olikin sillä selvä.
 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mielestäni on outoa, että joku käy raskaana olevalle kertomassa tuollaisia arveluja.
Oisko parempi että se raskaana oleva on ainoo joka ei tiedä?

Mä ainakin haluaisin ehdottomasti että mulle kerrottas ensi tilassa (olettaen tietysti että ois totta eikä juoruilua). Otti aivan helvetisti päähän olla viimenen joka ties, ja tietää että tutut on tienny ja säälitelly selän takana.
 

Yhteistyössä