Ihan turha, mutta: Uusi hattu likalla, onks tää jo vähän liikaa?? :-D

"vieras"
Jotenlin ällöttävä mutta silti kiva :D Voisin lapsella pitää, mutten vartavasten ihan ekana ostaisi. Mieluummin ostan niitä tinttu tyylisiä hattuja, vaikka onkai nekin toisten mielestä vähän liikaa.
 
hattufriikki
itse pidän tintun ja biggun lakeista, hiukan yksinkertaisempia, mutta tavallaan näyttäviä ja katseet kerääviä ja samoin saadaan komentteja ihmisiltä maailmalla kulkiessa:)

Se ruusu on ehkä hiukan liikaa niiden vihreiden korvien kanssa. Väri muuten kiva ja samoin se vihreä korvissa, nauhat tosi rumat..
 
Tilasin siis puhelimitse ja hetken mielijohteesta ostin myös hatun kun sitä minulle kaupattiin. Tiesin vain hatusta, että se on vaalenpunainen ja karvainen. Onhan tuo söpö, mut ehkä hieman yliampuva :-D Mies ehdotti, että tilaan samanlaisen myös itselleni ja sit ollaan samikset :D Joo, ei tuu tapahtuun :D
 
"Minä"
Minä en tykkää. Taaperoikäisellä tuollainen menisi mielestäni paremmin, mutta lähes vastasyntyneistä huokuu sellaista ihanaa rauhallisuutta ja salaista vauvamaailmaa, jota en itse haluaisi ns. pellehatuilla pilata. Menee vauvan kauniit piirteet ikään kuin hukkaan tuon hatun alla. Tosin jos on lämmin niin asiansa ajaa, ei siinä mielessä mitään napisemista.
 
Kiitos kaikille "söpöttelijöille" :) Kyllähän se söpö on, mutta niin on kaikki vauvat :) Ainakaan minä en ole törmännyt yhteenkään ei söpöön vauvaan. Tosin minä olenkin tälläinen ainainen vauvakuumeinen lapsirakas ihminen, joten kaikki alle 18 v. näyttävät minusta söpöiltä :-D
Nyt on jo ihokin parempi, kun vielä 2 viikkoa sitten se oli aivan näppyläinen ja punainen hormooninäpyistä....
 

Yhteistyössä