ihan sika tylsää!!! olenkos ainut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruttunokka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ruttunokka

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
2 088
0
36
Ei sitten niin mitään tekemistä. Kurkkuun sattuu ja kakka olo, ei väsytä, niin ei voi nukkua. Ulkona kakka ilma, sinnekkään ei voi mennä...
Tässäkö mä notkun koko päivän??? :headwall:

elikkäs tylsyyttä liikkellä... mulla oli jo eilen ihan samanlainen kakka päivä :headwall: toisn aikaa sais kulumaan, ku nakkais vaikka tuon turrelauman autoon ja painuis koirapuistoon, mutta emmä viitti... sitäpaitti kaikki turret nukkuu...

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Ai no sitten se olikii joku toinen johon siut sekotin, mutta saat siekii tulla tietty höppänä :D voin tehä vaikka pullaa sillä aikaa kun tänne taaperrat tulla

ei näillä mun kippeillä nivelillä kovin pitkiä matkoja taaperreta eikä ees autolla kuljeta... mutta kiitos kutsusta! koitan saada ajan kulumaan sitten vaikka tässä koneella... radiota kuunnellen ja teetä litkien...

et oo ainut...kävin ikeassa,en löytänyt mitään.tylsää.menin prismaan,ei sielläkään erikoista.vielä tylsempää...kotiin tultaessa kurkkasin postilaatikkoon,EI MITÄÄN!ääh,tylsääääääää!

Tylsää... on!
Tässä koneella sitä on tullut notkuttua pari tuntia... vois sitä jotain järkevääkin kehitellä mut mitä. Alkaa tuo surffailukin puuduttaa ja täällä palstallakin vaan puhutaan jostain tisseistä eikä enää MILLÄÄn jaksa kiinnostaa...

Yhteistyössä