Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:se on ärsyttävää!!! Mut ota ne kaikki lahjukset vaan vastaan.
Mun ukkeli tuli kattoo kotiin pelin vaikka olisi ollut jotkut juhlat työpaikalla. Se tuli kiltisti mun luo. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:tuun sit ku tuun
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no huh. sais olla tulematta ollenkaan, jos jossain toisten ämmien kanssa olisi katselemassa telkkaria.
Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:mun ukko kans viihteellä...... vituttavinta tässä on se että sillä ei oo kotiavaimia joten mä valvon täällä odottelemassa että avaan sille oven ku herra suvaitsee saapua!!
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkee te katotte:Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:mun ukko kans viihteellä...... vituttavinta tässä on se että sillä ei oo kotiavaimia joten mä valvon täällä odottelemassa että avaan sille oven ku herra suvaitsee saapua!!
eiks sua edes hävetä?
Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:Alkuperäinen kirjoittaja kaikkee te katotte:Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:mun ukko kans viihteellä...... vituttavinta tässä on se että sillä ei oo kotiavaimia joten mä valvon täällä odottelemassa että avaan sille oven ku herra suvaitsee saapua!!
eiks sua edes hävetä?
no mut ideanahan tässä on se että mä saan lisää aihetta huutaa...... ja totta puhuen, en odottais ellen itse olis jumittunu tähän! :ashamed: ja löytäny olutta jääkaapista ja karkkia toisesta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:se on ärsyttävää!!! Mut ota ne kaikki lahjukset vaan vastaan.
Mun ukkeli tuli kattoo kotiin pelin vaikka olisi ollut jotkut juhlat työpaikalla. Se tuli kiltisti mun luo. =)