Ihan sika ärsyttävää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
se on ärsyttävää!!! Mut ota ne kaikki lahjukset vaan vastaan.
Mun ukkeli tuli kattoo kotiin pelin vaikka olisi ollut jotkut juhlat työpaikalla. Se tuli kiltisti mun luo. =)

Me ollaan kaverin kans kerran menty miesten saunailtaan, kutsun lähetti yks mies puolinen ystävä joka oli siel iltaa viettämässäi eikä me tiedetty et se olis pelkkä poikienilta. Noh.. hauskaa oli kuitenkin siinä olutta juodessa.

Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
mun ukko kans viihteellä...... vituttavinta tässä on se että sillä ei oo kotiavaimia joten mä valvon täällä odottelemassa että avaan sille oven ku herra suvaitsee saapua!!

eiks sua edes hävetä?

Alkuperäinen kirjoittaja kaikkee te katotte:
mun ukko kans viihteellä...... vituttavinta tässä on se että sillä ei oo kotiavaimia joten mä valvon täällä odottelemassa että avaan sille oven ku herra suvaitsee saapua!!

eiks sua edes hävetä?

no mut ideanahan tässä on se että mä saan lisää aihetta huutaa...... ja totta puhuen, en odottais ellen itse olis jumittunu tähän! :ashamed: ja löytäny olutta jääkaapista ja karkkia toisesta. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kaikkee te katotte:

eiks sua edes hävetä?

no mut ideanahan tässä on se että mä saan lisää aihetta huutaa...... ja totta puhuen, en odottais ellen itse olis jumittunu tähän! :ashamed: ja löytäny olutta jääkaapista ja karkkia toisesta. ;)

onks sulla joku netti/mesemies ;)

Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
se on ärsyttävää!!! Mut ota ne kaikki lahjukset vaan vastaan.
Mun ukkeli tuli kattoo kotiin pelin vaikka olisi ollut jotkut juhlat työpaikalla. Se tuli kiltisti mun luo. =)

Mun ukko yllätti positiivisesti mut illalla....lähti yhden firman tutustumiskäynnille ja sen jälkeen ois ollut tarjolla iltapalaa ja ämpärikaupalla ilmaista viinaa niin tulikin jo alta kahden tunnin takas ja jatkoi tapetointia.Tuumas et tohon ikään oppinut ettei ilmainen viina juomalla lopu :D

Yhteistyössä