Ihan pihalla treffailusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hmm..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hmm..

Vieras
Tapasin mukavan miehen viikonloppuna, oli hauska ilta joka venähti kun kerran oli niin mukavaa yhdessä. Ei tapahtunut mitään halailua ja suukottelua suurempaa. Viestitelty viikonloppuna. Nyt ei ole kuulunut mitään, enkä itse halua olla heti perään kyselemässä! Kuinka monta päivää tässä täytyy vielä odotella, vai kannattaako jo vain unohtaa? Mies teki selväksi, että todella piti minusta, joten ei nyt luulisi tästäkään olevan kysymys.

Kyl nyt jo voit soittaa ja kysäistä, otettaisko uusiksi. Kolme päivää on hyvä...muistaakseni :) Omista treffailuista on jo hiukan aikaa, mutta muistan edelleen tuon tunteen. Onneeeee!

Vai olisko parempi mennä äkkiä ihan van moikaten sen työpaikan ohi? Mä olen kans niin pihalla näistä, mut en millään haluais että tää nyt jäis vaan tähän. Meillä kun oli tosi mukavaa.

Olen sen verran vanhanaikainen, että jotenkin odotan sitä ensimmäistä yhteydenottoa sieltä miehen puolelta.. Tiedän ettei silä kait olisi väliä, mutta jotenkin sen kuuluisi menä niin.

Mä en koskaan itse ottanut ekana yhteyttä. Tiedän: vanhanaikaista ja tyhmää, mutta jotenkin vain olis tullut tyrkky olo, jos olis alkanut perään kysellä, kun yleensä poika/mies oli se, joka oli sanonut soittelevansa. Jos ei sitten soitellut, oletin, ettei oikeesti ollut kiinnostusta.

Niin.. Tiedä sitten. Mies oli kuitenkin se aloitteen tekevä osapuoli ja myös sen ensimmäisen viestin laittaja melekin heti yöllä kun oli päästy koteihimme. Hm. Ehkä vain odottelen.

[QUOTE="Aloittaja";24723514]Niin.. Tiedä sitten. Mies oli kuitenkin se aloitteen tekevä osapuoli ja myös sen ensimmäisen viestin laittaja melekin heti yöllä kun oli päästy koteihimme. Hm. Ehkä vain odottelen.[/QUOTE]
Mun mielestä jos mies on jo kerran ollut aloitteellinen yhteudenotossa niin sä voit aivan hyvin olla seuraavaksi. Kannattaa ottaa toisesta selvää ja tutkailla suhteen mahdollisuudet ettei jää harmittamaan käyttämätön tilaisuus. Enkä nyt tarkoita et ihan "tosimielellä" alusta asti pitäs olla liikkeellä, mut jos on kiinnostunut niin sen voi osoittaa.

Onneksi miesystäväni on sitä mieltä, että jos oikeasti tuntee jotain toista kohtaan sen voi osoittaa ja sanoa.

Mä en jaksaisi tuollaista ollenkaan, että epävarmuudessa joutuisin elämään.

Yhteistyössä