Ihan pakko....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Name-No
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Name-No

Aktiivinen jäsen
16.02.2009
1 589
2
36
Kyllä minä olen onnellinen että minulla on niin HYVÄ mies! :heart: Kun lukee tätä palstaa niin tulee väkisinkin sellanen olo että kuinka tyytyväinen saa ollakaan.... On jotenkin surullista että joka päivä on aloituksia kuinka "mies pettää", "mies katosi", "epäilen miestä", ymymymym. :/

Vaikka mun mies ei sanokaan joka päivä että rakastaa minua ja vaikkei se järjestäkään mulle mitään superromanttisia yllätyksiä.... eikä se muista aina synttärilahjaakaan ostaa. Niin silti se on maailman rakkain mies ja paras isä! :heart: Mies kunnioittaa minua naisena ja vaimona, hoitaa ja touhuaa muksujen kanssa, osallistuu kodinhoitoon siinä missä minäkin, on LÄSNÄ!!!! On vaan niin rakas! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miun armaani lähti kesken ruuan laiton viemään isäänsä päivystykseen. Onneksi on jo tulossa kohta takas ja perhe saa sitä ruokaa...

:o :laugh: :laugh: niin että sä et voinu jatkaa sitä ruuanlaittoa,kun se näköjään on tärkeämpää kun miehen isän vointi :whistle:

minulla ainakin on maailman paras mies.. :heart: en olis uskonu et mä voisin löytää tuollaisen ihanuuden..se ei ole edes mun lapsen isä mut se on niiiiin isä lapselle ja tyttö tykkää tästä.Ja sama meillä et vaikka ei aina muista kaikkia merkkipäiviä,eikä tuo ruusuja jne mut kaikki pienetkin asiat on tärkeitä.. :heart: rakastan suuresti mun miestä josta tulee mun aviomies ensi vuoden elokuussa..en malta odottaa.. :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Hentsu84:
minulla ainakin on maailman paras mies.. :heart: en olis uskonu et mä voisin löytää tuollaisen ihanuuden..se ei ole edes mun lapsen isä mut se on niiiiin isä lapselle ja tyttö tykkää tästä.Ja sama meillä et vaikka ei aina muista kaikkia merkkipäiviä,eikä tuo ruusuja jne mut kaikki pienetkin asiat on tärkeitä.. :heart: rakastan suuresti mun miestä josta tulee mun aviomies ensi vuoden elokuussa..en malta odottaa.. :heart: :heart:

Onnea teille! :hug: Ihana että vielä löytyy kunnollisiakin miehiä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Höh; kertokaas nyt muutkin että on niitä ihaniakin ukkoja.... :heart:

On niitä! täällä yksi onnellinen vaimo :) kyllä munkin miehellä ja lasten isällä saattaa unohtua synttärilahja ostamatta ym... Mutta siihen ei kannata suhtautua kovin vakavasti, miesten aivot nyt vaan toimii eri tavalla ;) Eiköhän liene pääasia, että miehellä ja yhtälailla vaimolla on halu pysyä suhteessa ja tehdä töitä sen eteen.

Minäkin pinoudun tähän! Suhteemme ei ole lähellekään täydellinen, mutta joka päivä muistan olla kiitollinen kuinka ihana mies mulla onkaan. No okei, melkein joka päivä. :D Lojaalein koskaan tapaamani ihminen. :heart: