Hehkuttaa!!!!
Mä sain ilmoitettua itseni aikuislukioon päättämään opintoni,ja mä olen niin ylpeä itsestäni! Päättötodistus olis yhden kurssi suorituksen päässä ja lakki kirjotuksia vaille.Ei mullle niiinkään se lakki ole tärkeä,vaan se että saan lopetettua sen mikä jäi kesken kun sain perheen.
Tuntuu että alkaa taas päästä oman elämänsä herraksi,vaikka tästä nyt vielä ammatiin onkin matkaan niin oon mä ainakin nyt alottanut mun henk.koht. nousukiidon!!
Hitsi kun tuntuu niiiiin hyvältä! =)
Mä sain ilmoitettua itseni aikuislukioon päättämään opintoni,ja mä olen niin ylpeä itsestäni! Päättötodistus olis yhden kurssi suorituksen päässä ja lakki kirjotuksia vaille.Ei mullle niiinkään se lakki ole tärkeä,vaan se että saan lopetettua sen mikä jäi kesken kun sain perheen.
Tuntuu että alkaa taas päästä oman elämänsä herraksi,vaikka tästä nyt vielä ammatiin onkin matkaan niin oon mä ainakin nyt alottanut mun henk.koht. nousukiidon!!
Hitsi kun tuntuu niiiiin hyvältä! =)