Ihan painajaisesta absurdiin tilanteeseen. Miehen viestittely toisen naisen kanssa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Elikkäs lyhykäisyydessään: tapasin mieheni reilu vuosi takaperin. Molemmat oltiin sitä mieltä, että olis jonkun kanssa kiva vanheta ja olla yhdessä vielä kiikkustuolissakin. Oltiin jo sen ikäisiä, että jos perhettä halutaan perustaa, niin oli toimittava. Mies oli aktiivisempi. Mulla oli jo lapsia, enkä ollut innostunut, mutta yhteisen tulevaisuuden vuoksi suostuin yhteiseen lapseen. (Nopeasti plussaamisen jälkeen aloin rakastaa lasta ja rakastan yli kaiken nytkin.) Luotin koko raskausajan ihan 100% mieheen, etten esim. käynyt hänen kännykällä tai facessa vaikka ne olis ollut auki. Luotin täysin, koska puheet oli ollut sellaisia, että haluaa olla jollekin muutakin kuin hetken huvi ja haluaa ydinperheen ja blaa blaa (okei, nyt kun kirjoitan tän, niin tunnen itseni todella höynäytettäväksi. :/ ) Kesällä lapsen syntymän jälkeen kävin joskus tsekkaamassa puhelimen ja facen vain saadakseni itselleni luottavaisen olon: ei edelleenkään näyttänyt olevan arveluttavia viestejä. No, meille tuli pieni riita vähän aika takaperin ja lähdin viikoksi vanhempieni luo. Viestiteltiin miehen kanssa, miten saadaan hommat toimimaan ja päästyämme sopuun, palasin kotiin vauvan kanssa.

Sitten tein jälleen mesetsekkauksen. Tällä kertaa löysinkin viestittelyä naisen kanssa. Selatessani viestiketjua taaksepäin huomasin, että sutinassa oli vain ollut monen kuukauden tauko juuri silloin kun olin tsekannut puhelimen kesällä, muuten on viestittelyä on ollut koko meidän suhteen ajan. Heillä on siis ollut sutinaa ennen meidän seurustelua, eikä se ole loppunut siihen, että alettiin miehen kanssa seurustelemaan. Menin tietenkin ihan sekaisin, mutta ymmärsin, että mitään ei auta se, että alan riehumaan, koska tällöin hän vain jatkaa mun selän takana. En halua erota, koska meillä nyt on tämä 5kk:n ikäinen vauva. En ole pystynyt syömään, enkä nukkumaan, sen verran shokissa olen ollut. Havahdun aina siihen, että tämä on ihan painajainen. Meidän hieno rakkaustarina olikin pelkkää valetta. :(

Nyt kuitenkin olen tulkinnut viestit niin, että mieheni on tämän naisen höynäytettävä! Heillä on kyllä yhteinen menneisyys jostain tosi kaukaa ilmeisesti, mutta nainen on nyt naimisissa ja hänellä on vähintään yksi ex-mies, ellei kahta ja nyksä tietenkin. Kolme lasta vähintään kahdelle eri miehelle, ellei jopa kolmelle, en ole ihan päässyt perille. Koko ajan niissä viesteissä kertoo heidän ongelmistaan ja eroaikeistaan, mutta aina vaan palaa takaisin aviomiehen kainaloon. Sanoo rakastavansa miestäni 4-ever ja että olet spesiaali. Vain kahteen kuulemma on koskaan ollut rakastunut ja mieheni on toinen heistä. Nainen myöskin deittailee ronskisti muita miehiä ja kertoo niistä viesteissä miehelleni. Yhdessä viestissä mieheni sitten kysyi, että miksi mulle näitä kerrot ja miten voi olla mahdollista, että näiden neljän (NELJÄN!) vuoden aikana, et ole kertaakaan vaivautunut minua tapaamaan, vaan aina on jotain muuta tullut ja näitä uusia miehiä sivujuonteineen. Mulla on nyt siis vahva fiilis siitä, että tämä nainen todellakin nauttii saadessaan miehet pauloihinsa ja pitää heidän kanssaan flirttipeliä ja lupailee vaikka ja mitä. SEkin on käynyt mielessä, että mahtaako liioitella / olla todellista kokonaan se hänen elämänsä, mistä kertoilee, mutta pointti on nyt se, että mieheni on tämän naisen pauloissa ja selvästi höynäytettynä. Mä en voi ottaa asiaa puheeksi, koska en halua paljastaa, että olen lukenut hänen viestejä, vaan haluan lukea niitä jatkossakin. Ja miten voisin muka sanoa hänelle, että häntä on höynäytetty ja pahasti. Ja höynäytetään parhaillaan. Siellä se taas on viestitellyt tänään, että on laittanut eropaperit vireille ja mieheni on heti, että koska mennään naimisiin. Ihan absurdi tilanne mulle! Tiedän, että he eivät varmaan koskaan tule tapaamaankaan (jos ei kerran neljään vuoteen), joten sikäli en tunne mustasukkaisuutta. Pettymystä ja suuttumusta kyllä miestäni kohtaan siinä, että voisi pettää mua ja kenties tuon naisen vuoksi jättää mut ja meidän vauvan. Mutta mitä hittoa ! Mitä mä voin tehdä, en mitään! En halua jäädä yksin vauvan kanssa.

Sori pitkä vuodatus. Tää on niin epätodellinen tilanne. :O

Anna miehelle lupa mennä naimaan kyseistä naista. Sit ukko huomaa ettei mitään heru sittenkään. Ja naiselle tulee olo, ettet sä pidä sitä itsesi veroisena koska luotat siihen että mies palaa kuitenkin luoksesi.

Ap taitaa olla se sama tyyppi, joka jokunen päivä sitten kertoi vastaavassa tarinassa siitä, mitä oli syönyt aamupalaksi.

Onneksi olkoon, tämä oli jo astetta parempi sepustus, mutta silti kaukana uskottavasta.

• Tykkää
Reactions: Kuuloke-Esko
Ap taitaa olla se sama tyyppi, joka jokunen päivä sitten kertoi vastaavassa tarinassa siitä, mitä oli syönyt aamupalaksi.

Onneksi olkoon, tämä oli jo astetta parempi sepustus, mutta silti kaukana uskottavasta.

Joo, en ole. En ole käynyt täällä aikoihin. Nyt vaan en keksinyt ketään, kelle tästä kehtaisin kertoa, jote tämä palsta lienee ainoa taho, jolle voin tilittää. :D

Apua, ettei se vain olisi lukenut tätä mun läppäriltä. Sillä aikaa kun kävin tupakalla, niin oli tullut tähän heiluttelemaan vauvan sitteriä. Nyt se käyttäytyy oudosti. (n)(n)

Oon ap. Se, mitä minä epäilen provoksi, on tuo nainen. Sekä ex-mies, että nyksä kuulemma miljardöörejä ja 'tilile rapsahti tänään avioerorahat' ja esittele mahdollisia koteja Westendistä sun muuta. KUitenkaan kun mieheni firmalla ei mene kovin hyvin, niin minä vähistä rahoistani tarjosin heti alkuun rahaa ja kun mieheni kieltäytyi, niin sanoin, ettei takaisinmaksullakaan ole väliä. Tämä kuulemma miljoonia avioerossa netonnut ystävyyttä ja rakkautta vannova ei ole tarjonnut muuta kuin ihemettelyä, että miten noilla tuloilla pärjää. Ja tänään vinkkas miehelle viestissä omaan seinään (face-seinään siis), että mitä heti ex-mies oli hänelle lähettänyt. Täytyykö tässä ryhtyä salapoiisiksi. o_O:sneaky:

Yhteistyössä