Ihan nyt mielenkiinnosta utelen, mitä pelilaitteita teidän lapsillanne on?

Meiän lapsille on ostettu vain pleikkari, mun mielestä se on riittävä. Vaan nyt olen kuunnellut pojan kavereita, joillon useampiakin ja on kuulema tosi tylsää ettei mun pojallani oo kun vain se pleikkari..
Jäin sitten miettimään, et onks lapsilla yleensä sit useampia pelikoneita??
 
ps2, gameboy, nintendo ds, wii. gameboy kerittiin ostaan (kulkee yksin bussilla isällään) ja sit puoli vuotta sen jälkeen ilmoitettiin ettei siihen tuu yhtään uusia pelejä, joten ostettiin sit toi ds. mihin käy gameboyn vanhat pelit.
 
hmmm
Meillä on pleikka 3, mut nyt just mietin et pitäiskö kakkonenkin vielä hommata... löytyis halvalla lapsille (ja äitille :saint: ) pelejä. Nii ja sit löytyy tollanen suoraan telkkariin kytkettävä joystick-peli :D
 
Meillä on wii ja pleikka 2. Wii tosin on mun käytössä ja pleikka miehen. Lapset ei vielä edes oikein osaa pelatakkaan, eikä vielä haluttakaan opettaa. Wiillä mä kuntoilen, ja mies pelaa pleikkalla kun lapset nukkuu.
 
§
Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:
Meiän lapsille on ostettu vain pleikkari, mun mielestä se on riittävä. Vaan nyt olen kuunnellut pojan kavereita, joillon useampiakin ja on kuulema tosi tylsää ettei mun pojallani oo kun vain se pleikkari..
Jäin sitten miettimään, et onks lapsilla yleensä sit useampia pelikoneita??
tuohan on ihan tyypillistä nuorten vedätystä.. "kun kaverikin saa/kaverilla on".. ei kannata langeta tuohon ollenkaan. ;)
meillä on tasan yksi pelikone, nintendo wii.
 
4n äiti
isot lapset 15 ja 12. kummallakin on oma iPod touch, jolla voi pelata. kummallakin on oma Nintendo käsikonsoli (en muista nimeä...). meillä on pleikkari 2 ja isällään heillä on pleikkari 3. kumpikin pelaa facebookissa ja netissä pelejä.
 

Yhteistyössä