Ihan nopea kysymys, mielipiteitä kaipaisin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pliis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pliis

Vieras
Kun me ollaan isommassa huoneessa, jossa on muitakin, niin toisille puhuessaan se silti katselee muhun päin ja hymyilee mulle. Tää sama juttu on tapahtunut useasti. Mulle jutellessaan taas silmänsä pysyvät kuin naulittuna mussa, ei tuijottele muita eikä katse vaella mihinkään.
Ja se toinen juttu, kun se jää aina joka paikkaan mun kanssa kahden. Ollaan samassa huoneessa, toiset lähtee, se jää mun kanssa. Tai se näkee mut jossain käytävillä, tulee juttelemaan mun kanssa ja kävelee mun kanssa samaan suuntaan samalla kuin mä, vaikka jutun loputtua se kääntyy kannoillaan ja lähtee ihan toiseen suuntaan. Näitä kahdenkeskisiä juttutuokioita on sattunut jo useita, mutta muiden kanssa en ole nähnyt hänen sitä tekevän. Välillä ihan selkeästi näkee, miten se mies miettii mitä seuraavaksi sanois, ettei vaan juttu loppuis ja pitäis lähteä pois.

Onko se ihastunut jotenkin, vai onko tuo ihan normaalia ja tavallista käytöstä joillekin? Ei mua kohtaan töissä tuommoinen ole kukaan toinen..

mutta luultavasti on ihastunut että kysy suoraan vaan..jos et esim tykkää tai tykkäät ni etenette!:)
voi toki olla että se kyttää/tarkkailee sua että saa kaiken mahdollisen selvitettyä ja kun seuraavaksi jäätte kaksin ni....

mutta kun aloitat ettet kerro että kenen kanssa :o voisi olla vaikka koirasi..mutta joo,taitaa olla kiinnostunut,oletko itse? voisiko olla että toivot itse niin..kysy suoraan vaan vaikka että lähtiskö se sun kans syömään/kahville ja katsot että miten se menee.ja olisitpahan ainaki yrittäny

Mä oon lueskellut netistä enkunkielisiltä sivuilta "signs of love", ja ne kaikki osuu tähän tilanteeseen.
Siis että mies tulee paljon lähemmäksi mua, kuin mikä normaali etäisyys kahden vieraan välillä on. Mies hakeutuu mun seuraani usein, ja tekee tikusta asiaa, siis jää juttelemaan pitkät tovit. Se katsoo mua usein ja hymyilee joka kerta, tosiaan vaikka puhuis jollekin muulle niin silti. Se pyrkii koskettamaan mua hellästi ohimennen, jättää kätensä mun käteeni hiukan liian pitkäksi aikaa, hipaisee mua olkavarresta, kietoo kätensä mun harteiden ympärille. Se kehuu mua, kertoo vitsejä, pyrkii saamaan mut nauramaan. Kun ollaan vaikka samassa tiimissä, välillä se madaltaa ääntään aivan kuiskauksen tasolle kun se puhuu mulle, kuiskitaan siis niin ettei toiset kuule. Alusta saakka se on muistanut mun nimen, edelleenkään ei taida muistaa tuolla toisten naisten nimiä, ainakaan kaikkia.

Ja kyllä, mäkin olen ihastunut, mutta mä en keksi noita "merkkejä" ja juttuja. Ne on ihan tosia ja todellisia.

Uskaltaiskohan huomenna tehdä siirron.. jos vaikka koskettais ja sanois että on ollut ikävä. Oisko se liian tyrkkyä?

No siis kyseessä on mies, mä oon nainen. Onko sillä jotain väliä?

Ja teille parille ekalle, ilkeilystä tulee vissiin teille hyvä mieli? Säälittävää.

sä itse olet tehnyt huomiot mistä vähempi älyisempikin tajuaisi mistä kyse ja silti tulet kysymään sutä ja ihmettelet kun jotkut ilkeilee? itsestäänselvyyksistä yleensä niin käy, vähintään tulee sarkasmia.

jos noi merkit pitää oikeasti paikkansa täysin mitä ap on sanonut niin kylläpä ystävyys on muuttunut viime näkemän.

ap ite kertoi olevansa ihastunut. voi olla että näkee niitä merkkejä mitä on muille ihan pelkkää ystävyyttä. tottakai huomaa asioita jos alkaa kiinnittää huomiota niihin. toivot raskautta niin hups vaan oireita ilmaantuu, vaihdat autoa ja yhtäkkiä samanlaisia tulee vastaan ihan tauotta. totesin vaan ettei miehillä AINA ole jotain taka-ajatuksia hymyilessään.

sä itse olet tehnyt huomiot mistä vähempi älyisempikin tajuaisi mistä kyse ja silti tulet kysymään sutä ja ihmettelet kun jotkut ilkeilee? itsestäänselvyyksistä yleensä niin käy, vähintään tulee sarkasmia.

Jos mä tajuaisin mistä on kyse, niin en todellakaan kyselisi asiasta täällä. Ymmärrätkö sä (miehenä), että on olemassa sellaisia ihmisiä jotka ei todellakaan eroita flirttiä kaveruudesta tai ihastunutta käytöstä normikäytöksestä? Mä olen oikeasti niin sokea (ja epävarma), että en tajua miehen kiinnostusta ennenkuin siinä vaiheessa EHKÄ, kun se mojauttaa nuijallaan ja raahaa tukasta luolaansa. Silloinkin mä voisin ehkä vielä miettiä että no onkohan se vai eiköhän se ole.

ap ite kertoi olevansa ihastunut. voi olla että näkee niitä merkkejä mitä on muille ihan pelkkää ystävyyttä. tottakai huomaa asioita jos alkaa kiinnittää huomiota niihin. toivot raskautta niin hups vaan oireita ilmaantuu, vaihdat autoa ja yhtäkkiä samanlaisia tulee vastaan ihan tauotta. totesin vaan ettei miehillä AINA ole jotain taka-ajatuksia hymyilessään.

kyllä minä tiedän mitä sinä tarkoitit, se tuli esille lyhyemmässä aiemmassa kirjoituksessasi. Vaikka olisit kuinka ihastunut johonkin niin vaatii jonkintasoista mielenterveydellistä häiriötä että kuvittelee nuo kaikki merkit mitä tuossa oli lueteltu.

Aloituksesta paatellen tuolla henkilolla on jonkinlaista hairioa keskittaytymisessa. Jos han on vain hajamielinen tai jakomielitautinen???

eipä nyt yhtään ihmetytä miten sinä ja äiti 44v olette niin hyvää pataa keskenään. molemmilla aivan uskomattomia sammakkoja loikkii suusta. ja sinä niin kovasti menit takaamaan että äiti 44v. ei ole koskaan provosoinut tai vastaavaa, ihme hiippari.

Sä olet joskus aiemminkin tätä pohtinut täällä. Eikä juttu ole edelleenkään edennyt. Jos mies oikeasti käyttäytyy tuolla tavalla, pyydä se lounaalle ensi kerralla. Lounaalla voit puhua vaikka leffasta minkä haluaisit nähdä, ja katsoa tarttuuko mies syöttiin. Tadaa, teillä on treffit jos hyvin käy.

Yhteistyössä