Ihan mieletön päänsärky, mitäs uskaltais vielä koittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyviä vastauksia on tullut, mutta kun näissä arvauskeskuksissa on käynyt, tuskin hyötyä saat. Käytätkö mitä ehkäisyä? Jostain kumman syystä ehkäsylaastarit aiheutti mulle ihan tolkuttoman päänsäryn ja pillerit näyttää aiheuttavan myös.

Tai sitten, käytätkö muita lääkkeitä tai luontaistuotteita?

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä harmaana:
Aivoinfarkti -> lääkäriin
No höpöhöpö, ei kai sentään. Siinä olis muitakin oireita.

Jahas, täytyypi sanoakin sitten isälle, että lääkärit tekivät hänelle virhediagnoosin =/
Tarkoitin itseäni. Olen hirvittävän pahoillani että isälläsi oli se. :(

Alkuperäinen kirjoittaja muut "lääkkeet":
Hyviä vastauksia on tullut, mutta kun näissä arvauskeskuksissa on käynyt, tuskin hyötyä saat. Käytätkö mitä ehkäisyä? Jostain kumman syystä ehkäsylaastarit aiheutti mulle ihan tolkuttoman päänsäryn ja pillerit näyttää aiheuttavan myös.

just joo.. ehkei ne ole äkillisen päänsäryn syitä joihin ei tuollainen määrä troppeja auta! Toivottavasti ap meni päivystykseen..

Aivoinfarkti -> lääkäriin
No höpöhöpö, ei kai sentään. Siinä olis muitakin oireita.

Jahas, täytyypi sanoakin sitten isälle, että lääkärit tekivät hänelle virhediagnoosin =/
Tarkoitin itseäni. Olen hirvittävän pahoillani että isälläsi oli se. :(

ootko etes kysyny päivystyksestä mitä tehdä?

Alkuperäinen kirjoittaja k:

just joo.. ehkei ne ole äkillisen päänsäryn syitä joihin ei tuollainen määrä troppeja auta! Toivottavasti ap meni päivystykseen..
En mennyt. Oottelen josko menis ohi.

Juu, moni on odotellut...

Sä oot nyt jo ottanut enemmän, kuin on tarkoitus. Ota yhteys lääkäriin ts. päivystykseen, vaatii selvittelyä tai toisenlaista lääkettä. Älä ihmeessä vetäise nyt enää enempää itseksesi.

Kyllä se voi olla aivoverenvuoto tai aivoinfarkti aluillaan/ menossa, eikä tää oo mikään vitsi.

Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:

Just näin - sit ei ehkä enää tarttekkaan koskaan odotella, tai voi odottaa ikuisesti...

mulla migreeniä,määrätään aina samoja lääkkeitä kuin aikasemmin jos tauolla hetken ja ne ei tod auta. joskus menen ja sanon XXX määrän ottaneena et on se kumma ku saa päivystykses sitte juosta.
mulla pyörtymisen tunnetta,tuntuu et jalat pettää alta ja et kädet on oudon tunnottomat. silmät,niska/hartia seutu kokeilti ja ne normit (jumppaan aikanani saamillani ohjeita ettei menis jumiin)..
silti ei asiaa viedä eteenpäin vaikka viikottain menis tippaan

Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:

Sanoisin itse ihan samaa ja patistaisin lääkäriin jos jollain muulla olis tämä tilanne mutta mutta..

oot HULLU!!! elä leiki vaan soita edes, jos et suorilta uskalla mennä.. jos ei ole nuilla tropeilla menny päivän mittaan ohi, ni ei se mene ilman troppejakaan. JA oot niitä jo niin paljon napsinu et ilman lupaa en uskaltas kolmatta samalaista satsia ottaa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kamalan kovasti taida koskea kun pystyy tietsikkaruutua tuijottelemaan.

Ei tulis mulla migreenin aikaan kuuloonkaan...

Juuri näin, ei tää nyt tunnu kuoleman odottelulta. Eikä mulla migreeniä ole ikinä ollutkaan. Ja enpä mä tässä koneella ole kauaa istunut. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kamalan kovasti taida koskea kun pystyy tietsikkaruutua tuijottelemaan.

Ei tulis mulla migreenin aikaan kuuloonkaan...

sillon kun mulla iskee pahana,on ihan sama mitä tekee kun mikää ei auta.ei voi maata,ei istua,ei pitää silmiä auki,ei kiinni.

Jos on niskat, selkä, hartiat jumissa niin ei tahdo nuo särkylääkkeet auttaa. Tai jos on paha migreeni. Siihen mulla auttaa vain täsmälääke. Kannattaa ehkä mennä sinne päivystykseen jos haluat helpotusta vaikkei mitään vakavampaa olisikaan.

Yhteistyössä