Ihan mielenkiinnosta utelen..

Millaiset hiukset äidilläsi olivat nuorempana tai ovat edelleen?.. ja siihen lisäys.. Millaiset hiukset sinulla on nykyään???
Pohdin vain muokkaammeko itseämme tiedostamatta äitiemme näköisiksi.

Minun äidilläni on aina ollut pitkä tukka ja kappas vaan meitä on neljä tyttöä ja kaikilla on pitkät hiukset..
 
Enpä kyllä taida muokata.... :D

Äidilläni on melko, oikeastaan tosi ohuet, hiukset.... ihan sellaset vauvanhiuksen pehmoset. Tästä syystä on aina pitänyt hiuksensa lyhyenä ja ottanut hiuksiin pehmennyksen jotta hieman kohottaa. Lisäksi värjää melko usein, punertavasta tummanruskeaan, lähes mustaan.
Itselläni taas on paksut hiukset ja aina on ollut pitkät hiukset. Pituus on jonkun verran vaihdellut mutta lapaluihin asti minimissään. Hiuksia en värjäile muuten kuin otan välillä raitoja virkistämään väriä, oma väri on luonnostaan vaalea. Äidilläni taas lähellä maantien harmaata.

 
Äidilläni oli pitkään sellaiset puolipitkät hiukset. Niissä taisi olla permiskin.
Nykyään tosi lyhyt tukka. Ja aina tosi tummat.

Itsellä vähän olanyli ulottuva tukka. Tällä hetkellä melko vaaleat hiukset.
 
sau
Äidillä ollut aina lyhyehköt hiukset, permanentilla yleensä, joskus ilman. Itselläni on ollut sekä lyhyttä että pitkää, mutta viimeiset 15v pitkähköt hiukset.

Mutta kotipsykologit voivat vetää seuraavasta johtopäätöksiä (vitsi, vitsi...): minusta on oikeasti epäsiistin näköistä kun pikkutytöillä on pitkä tukka. Eri asia sitten varhaisteininä.
 
vieras
Äidillä on tummanruskeat, aika lyhyet hiukset. Vähän kiharat. Mulla pitkä, selkään asti ulottuva aivan piikkisuora vaalea tukka. Mun tyttärellä on tällä hetkellä punaiseksi värjätyt, olkapääpituiset hiukset.
 
Mina
Aina ollut tummat hiukset, nuorena permis vähän olkapäiden yli, sitten ihan lyhyet ja nykyään pikkuisen olkapäiden yli suorat. Itsellä oli ensin pitkät, sitten leikkasin lyhyeksi, sitten polkkatukka, sitten pitkät (lapaluun yli vähän) ja nyt edestä polkkatukka ja takaa lyhyt :)
 

Yhteistyössä