Ihan kuollut palsta, ajatte kaikki kivat tyypit pois :O

  • Viestiketjun aloittaja Toisille sivuille
  • Ensimmäinen viesti
Toisille sivuille
Onks täällä nyt sitten kivaa, kun kaikki mielenkiintoiset tyypit on ajettu pois?

Monta sivua pelkkää kuraa, nyt taitaa vaihtua ainakin tän rouvan palstailut joillekkin aivan toisille sivuille.

Ei toivoakaan, että tällä paskapalstalla tapahtuis jotain, tai tulisi mielenkiintoisia ketjuja. Voitte jauhaa keskenänne paskasta, oksennuksesta jne.
 
Mua harmittaa et kfkfk lähti pois.
Muutenkin tämä kiusaaminen täällä ja ihmisten henkilötietojen paljastaminen on naurettavaa. Kuvitteleekö joku oikeasti, että tällä palstalla on jonkun elämässä iso merkitys. Meneekö ihminen hajalle, kun täällä kiusataan, joutuuko terapiaan, hakemaan saikkua jne. jne.
Mulle täällä vittuilaan jatkuvasti ja jos se ei minua kiinnosta niin sanotaan ylimieliseksi. Täällä kiusaajat ovat sitä mieltä, että nöyränä pitäisi ottaa vittuilut vastaan. Jep jep..
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
"Mimu"
Palstan ongelma on mielestäni se, että asialliseen kysymykseen tulee niin paljon vittuilua vastaukseksi. Saa olla melkoinen masokisti, että haluaa sitä kuraa naamalleen toista kertaa.
Tyyli myös ruokkii itse itseään, tuntuu olevan tarkoituskin keksiä mahdollisimman ivallinen vastaus.
Voihan se olla viihdyttävää, mutta tuolla tyylillä kukaan ei uskalla kohta kysyä mitään ja höpöhöpö jutut on palsta ainoaa antia.
 
  • Tykkää
Reactions: nuusa
[QUOTE="Mimu";29539212]Palstan ongelma on mielestäni se, että asialliseen kysymykseen tulee niin paljon vittuilua vastaukseksi. Saa olla melkoinen masokisti, että haluaa sitä kuraa naamalleen toista kertaa.
Tyyli myös ruokkii itse itseään, tuntuu olevan tarkoituskin keksiä mahdollisimman ivallinen vastaus.
Voihan se olla viihdyttävää, mutta tuolla tyylillä kukaan ei uskalla kohta kysyä mitään ja höpöhöpö jutut on palsta ainoaa antia.[/QUOTE]

Pitää osata erotella asiat toisistaan.

Vittuilu ilman syytä on aina typerää.

Vittuilu syystä on ihan terveellistä.
 

Yhteistyössä