Ihan järkyttävä :(

Huhhuh kommenteja taas. Luulen että jos vaikka ihmistä ei tunne hyvin mutta tunne kuitenkin jonkin verran niin järkytys tulee!
Jos jokasen julkkiksen kuolemasta järkyttyis, ei ehtis elämässään kun järkyttyä. Tosin mulla ei o hajuakaan kuka tää tyyppi on, mutta toisaalrta tiedän, että tänäänkin aiskataan lukemattomia lapsia, pahoinpidellän vaimoja, tapetaan satunnaisa ohikulkijoita maailmassa, mutta mä en tosiaan voi järkyttyä niistä, koska se ei auta ketään mitenkään, mulla jäs oma elämä elämättä ja lisäsi se olis haitalista paitsi itselleni, perheelleni, että mä lähden järkyttymään kamalasti sitä tietoisuudesta, että maailmassa on paljon pahaa.

Totuus esiin
Milanna hei, nyt on jo pakko kysyä sulta sun omaa mielipidettäsi, toivottavasti voit vastata.
Minkälainen ihminen tekee tämän kaltaisia aloituksia vauvapalstalle puolituttunsa kuolemasta? Miksi tämä on sinusta se juuri oikea paikka vatvoa tätä? Kerro minkälainen ihminen siis olet.

Totta kai totuus
Milanna hei, nyt on jo pakko kysyä sulta sun omaa mielipidettäsi, toivottavasti voit vastata.
Minkälainen ihminen tekee tämän kaltaisia aloituksia vauvapalstalle puolituttunsa kuolemasta? Miksi tämä on sinusta se juuri oikea paikka vatvoa tätä? Kerro minkälainen ihminen siis olet.
Kerro sinä, miksi Milannan tekemä aloitus saa sinut näin vittumaiseksi ihmiseksi? Oletko sinä se stakkeri, joka teki useita aloituksia tyyliin: tri tuhero jne.

Tällä vauvapalstalla siis on vatvottu monen ihmisen kuolemaa, itsemurhaa, murhaa jne. ennen tätä aloitusta. Joten, kerro miksi tämä palsta on sinusta juuri se oikea palsta ilkeillä Milannalle? Kerro nyt ihmeessä kuinka vittumainen ihminen sinä siis olet.

• Tykkää
Reactions: lettunen
Kerro sinä, miksi Milannan tekemä aloitus saa sinut näin vittumaiseksi ihmiseksi? Oletko sinä se stakkeri, joka teki useita aloituksia tyyliin: tri tuhero jne.

Tällä vauvapalstalla siis on vatvottu monen ihmisen kuolemaa, itsemurhaa, murhaa jne. ennen tätä aloitusta. Joten, kerro miksi tämä palsta on sinusta juuri se oikea palsta ilkeillä Milannalle? Kerro nyt ihmeessä kuinka vittumainen ihminen sinä siis olet.
Sen mä kans haluan tiedä :). Näköjään on sama stalkkeri, on täällä taas yks kiva aloitus. Aika hassua seurata kun nyt en voi töihinkin lähteä kun illalla vast...

viarass
Joskus lukenut tästä henkilöstä juorupalstalta, ja vilkaisin sitä tositeeveeohjelmaakin missä hän oli, joku maatilajuttu se oli. Eli minulle tuntematon ihminen, mutta hänen kuolemansa oli silti jotenkin pysäyttävä uutinen. Toivon hänen tyttärelleen tosi paljon voimia :( :heart:

Yhteistyössä