ihan hölmöä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietteliäs

Vieras
me on muutama kuukausi asuttu anopin naapuritalossa. aina on ollut hyvät välit ja puhutaankin kaikenlaisista asioista keskenään.
anoppi tietää että mä olen aika poikki, kun miehellä on keskivaikea masennus, se ei tee mitään ja meille syntyi alkuvuodesta kahden lapsen jatkoks yllätyskaksoset.
olenko mä ihan hölmö, kun toivon että anoppi edes joskus auttaisi, nyt kun asutaankin ihan vieressä? hän ei ole töissä, ikää vasta 49v joten luulisi jaksavan meitä edes joskus...
tiedän, eihän kenelläkään oo velvollisuus meitä auttaa. ihmetyttää vaan, kun kuitenkin omaa sukulaismummoaan hyysää vaikkaa kuinka, vaikka se mummo asuu tyttärensä kanssa joka kyllä hoitaa. ja itse anoppi + perheensä jopa saavat anopin miehen vanhemmilta valmiit ruoat kattiloissa, rahaa kun tarvitsevat jne.
niin ois ihan kiva joskus itsekin saada edes siivousapua... tai että saisin edes ilman lapsia siivottua... vai onko ihan hölmösti ajateltu? :/

Se on lukenu palstaa jossain vaiheessa. Täälähän korostetaan joka päivä, kuinka omituisia on anoppien lastenkasvatusohjeet ja mitä anoppi oli taas tänään lapselle sanonut tai tehnyt otsikolla arrrhhgg ja ärsyttää.... Repikää siitä sitten anopin lastenhoitoinnokkuutta.

mä kyllä tiedän että kun on nykyään hermot niin kireellä ni joku kerta kun hän taas murehtii jotain tai pyytää rahaa lainaksi, niin sanon kyllä vähemmän nätisti kuin on totuttu :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se on lukenu palstaa jossain vaiheessa. Täälähän korostetaan joka päivä, kuinka omituisia on anoppien lastenkasvatusohjeet ja mitä anoppi oli taas tänään lapselle sanonut tai tehnyt otsikolla arrrhhgg ja ärsyttää.... Repikää siitä sitten anopin lastenhoitoinnokkuutta.

no jaa. kyllä sen ainakin luulis tietävän, että samoilla linjoilla ollaan ja olisin vaan iloinen avusta.

soitin sitten anopille, hän oli päiväunilla... käski laittaa vanhimman lapsen viemään roskiksia... joo, ehkä se on vaan yritettävä selvitä tän sotkun keskellä...

Yhteistyössä