Ihan hilkulla etten sorru herkuttelemaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minttu

Vieras
...ruokaremontti hyvällä mallilla, mut nyt tekis ihan älyttömästi mieli suklaata ja karkkia :( Ku menin yhden palan ottamaan suklaata niin se on kohta menoa... Miten tästä makeanhimosta pääsee eroon, noin niinku pidemmällä tähtäimellä???

Plääh, minä jo sorruin. Söin 6 keksiä ja puolikkaan pikkupurkillisen oliiveja. Ja sämpylän ja voita. Ei hirveen paha. Huomenna takas kärryille taas. Viikko vaan takana myös, mutta ihan pakko oli...

Mä oon kyllä tänään syöny tosi vähän, et johtuisko siitä.... noin niinku normaalisti pidän hiilarit kurissa ja koitan syödä usein ja täyttävästi. Oon nyt reilun kuukauden noudattanut tätä elämäntyyliä, olisko eka koetinkivi - ei sais sortua ny ku on hyvin painoa tippunut...

Just luin jostain lehdestä, että harvoin tapahtuva herkuttelu on itseasiassa parempi painonhallinnalle kuin tasainen kalorivaje. Mutta paino sanalla harvoin: kerran kahdessa viikossa tai harvemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja rallen:
koittakaa nyt läskit vaan hillitä itsenne. Ei oo kiva kun me veronmaksajat joudutaan sit teidän läskeilyjen hinnat maksaan (lue: kaikki diabetekset ja verenpainetaudit ym)

Ei dieetti pahvi, vaan ruokaremontti!

Yhteistyössä