Ihan helvetin hienoa!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
En tiedä onko lapsi jotain sössinyt vaiko itsestään, mutta olen kuulemma aktivoinut norton internet securityn, vaikka mulla kyllä on jo ennestään toinen virusohjelma.

On se helvetti kun ei saa itse päättää minkä virusohjelman koneelleen haluaa. Onko nyt sitten hyvä kun on kaksi virusohjelmaa? Miten ton toisen voi poistaa?
 
Koneelle ei ikinä kannata jättää mitään sellaista virustorjuntaohjelmaa jota ei käytä.
Ei ole hyvä että on kaksi virusohjelmaa.
Ohjelma poistetaan joko ohjelmavalikosta tai ohjauspaneelista.
 

Yhteistyössä