V
"vieras"
Vieras
En tiedä onko lapsi jotain sössinyt vaiko itsestään, mutta olen kuulemma aktivoinut norton internet securityn, vaikka mulla kyllä on jo ennestään toinen virusohjelma.
On se helvetti kun ei saa itse päättää minkä virusohjelman koneelleen haluaa. Onko nyt sitten hyvä kun on kaksi virusohjelmaa? Miten ton toisen voi poistaa?
On se helvetti kun ei saa itse päättää minkä virusohjelman koneelleen haluaa. Onko nyt sitten hyvä kun on kaksi virusohjelmaa? Miten ton toisen voi poistaa?