Ihan helkutin kiva juttu kun kävin suomi24:n postissa..koko posti oli tyhjentynyt osoitekirjaa myöten!

• Viestiketjun aloittaja Ryöstetty
  • Ensimmäinen viesti
Ryöstetty
Mikä helvetin idea sillä sivustolla on tyhjentää noin kaikki tiedot sieltä!?! Okei, jos viestit tyhjenee aika ajoin kokonaan pois, niin eikait nyt toisen osoitekirjaakin voi noin vain tyhjentää!!!!???? Arvatkaa onko kiva kun meni aika paljon osoitetietoja bittiavaruuteen...
Tekeekö muut palvelimet tällästä? Esim. gmail?

Suzyanne
Siis mulle kävi ihan sama pari pv sitten! Mikä hiton uudistus siellä oikein on ollut! Mulla oli ihan koko kansio tyhjä, hävinnyt varmaan toistasataa lähetettyä ja saatua viestiä, olisin ne kyllä halunnut säilyttää.. :( Kaikki osoitteet myös hävinneet. Ajattelin että oisko joku juttu, että kun ei tiettyyn aikaan käytä, häviää kaikki tiedot? Joka tapauksessa, tosi kakkamainen juttu! :/

Waadelma
Alkuperäinen kirjoittaja ska:
tyhjentää jos ei käytä. vaihda gmailiin tai nokian ovi mailiin.
Älä puhu paskaa asiasta josta et mitään tiedä. Olen käynyt säännöllisesti siellä jopa päivittäin useita kertoja viikossa. Läheteyt kansiossa viestejä vain 27 kpl, kun niitä pitäisi olla useita satoja.

Jokin aika sitten (1viikko?) tuli mailia suomi24 ylläpidolta että jokin uudistus tapahtuu, en jaksanut lukea loppuun mutta sen uudistuksen aikana/jälkeen itseltänikin hävisi kaikki sieltä. Ketuttaa kun aika paljon oli tärkeitä tietoja/kuvia siellä, mutta omapa oli vikani kun en sitä infoa lukenut loppuun.

Yhteistyössä