V
vieras
Vieras
Ilta ollut ihan tavallinen lauantai,saunassa käyty ja pari sauna kaljaa...ny sit ukko yks kaks sanoi(luulin vitsiksi....) että lähtee baariin.Äimän käkenä katoin kun olikin oikeesti lähdössä kun veti baarikamppeet päälle!!Lähti sen kummemmin sanomatta ja ittekkään oikein osannu mitään sanoa muuta kuin että että tämmöinen kai sit toimii toisinkin päin?Totes että ei toimi ja lähti!Yhdessä ei ois voitu lähteä kun meillä taapero 7 kk.Kun sanoin että eikö vois aikasemmin suunnitella et ois voitu molemmat lähteä,niin sanoi että onhan sitä ehdotellut(ei päivästä puhetta...) ja sanoi et tartteehan sitä joskus tälläsen vapaa illan.No ei mullakaan mitään sitä vastaan mutta kun yks kaks häipyy niin ei mahdollista.Oon suoraan sanottuna sanaton,en tiiä pitäiskö olla vihainen vai mitä?Tuo kyllä saa karvat nousemaan kun sanoi että mun ei onnistu samalla lailla lähteä kuin hän!!Nyt vaan oon ja ihmettelen suuresti,poika nukkuu onneksi ihan rauhallisesti ja äiti on ihan selvinpäin ettei sitä tarvi kommentoida