Ihan äimänä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ilta ollut ihan tavallinen lauantai,saunassa käyty ja pari sauna kaljaa...ny sit ukko yks kaks sanoi(luulin vitsiksi....) että lähtee baariin.Äimän käkenä katoin kun olikin oikeesti lähdössä kun veti baarikamppeet päälle!!Lähti sen kummemmin sanomatta ja ittekkään oikein osannu mitään sanoa muuta kuin että että tämmöinen kai sit toimii toisinkin päin?Totes että ei toimi ja lähti!Yhdessä ei ois voitu lähteä kun meillä taapero 7 kk.Kun sanoin että eikö vois aikasemmin suunnitella et ois voitu molemmat lähteä,niin sanoi että onhan sitä ehdotellut(ei päivästä puhetta...) ja sanoi et tartteehan sitä joskus tälläsen vapaa illan.No ei mullakaan mitään sitä vastaan mutta kun yks kaks häipyy niin ei mahdollista.Oon suoraan sanottuna sanaton,en tiiä pitäiskö olla vihainen vai mitä?Tuo kyllä saa karvat nousemaan kun sanoi että mun ei onnistu samalla lailla lähteä kuin hän!!Nyt vaan oon ja ihmettelen suuresti,poika nukkuu onneksi ihan rauhallisesti ja äiti on ihan selvinpäin ettei sitä tarvi kommentoida:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ilta ollut ihan tavallinen lauantai,saunassa käyty ja pari sauna kaljaa...ny sit ukko yks kaks sanoi(luulin vitsiksi....) että lähtee baariin.Äimän käkenä katoin kun olikin oikeesti lähdössä kun veti baarikamppeet päälle!!Lähti sen kummemmin sanomatta ja ittekkään oikein osannu mitään sanoa muuta kuin että että tämmöinen kai sit toimii toisinkin päin?Totes että ei toimi ja lähti!Yhdessä ei ois voitu lähteä kun meillä taapero 7 kk.Kun sanoin että eikö vois aikasemmin suunnitella et ois voitu molemmat lähteä,niin sanoi että onhan sitä ehdotellut(ei päivästä puhetta...) ja sanoi et tartteehan sitä joskus tälläsen vapaa illan.No ei mullakaan mitään sitä vastaan mutta kun yks kaks häipyy niin ei mahdollista.Oon suoraan sanottuna sanaton,en tiiä pitäiskö olla vihainen vai mitä?Tuo kyllä saa karvat nousemaan kun sanoi että mun ei onnistu samalla lailla lähteä kuin hän!!Nyt vaan oon ja ihmettelen suuresti,poika nukkuu onneksi ihan rauhallisesti ja äiti on ihan selvinpäin ettei sitä tarvi kommentoida:)

Sellasia ne miehet on. Tee ite samoin joku vkl, tai jos "kiltii" oot, ni varota vaik viikolla.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
tervetuloa perhe elämään!

Jaa, no mä en varmaan sitten elä perhe elämää?
Meillä ei kumpikaan koskaan käyttäytyis noin, eikä mies juo alkoholia laisinkaan.

Ja ap, mä vetäisin ainakin herneet nenuun, ihan vaan nyt tuosta että "ei toimi kumminkin päin".

Niin teinkin ja surullinen olo kun luulin että tässä eletään "perhe elämää"....Entinen elämä oli tuota että mies häipyi omille teilleen ja erohan siinä tuli.Nykyinen tietää sen,kaipa se on merkki mulle nostaa kytkintä tästä suhteesta

Kyllä mun mielestä perhe-elämään kuuluu se, että noista baariin lähtemisistä sovitaan etukäteen. Ja sen on voitava olla vastavuoroista. Toki niin kauan, kun vauva on imetyksellä, niin äidin menot ovat vähän rajallisempia, mutta sen jälkeen pitäisi olla molemmilla yhtälailla oikeus omaan vapaa-aikaansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Kyllä mun mielestä perhe-elämään kuuluu se, että noista baariin lähtemisistä sovitaan etukäteen. Ja sen on voitava olla vastavuoroista. Toki niin kauan, kun vauva on imetyksellä, niin äidin menot ovat vähän rajallisempia, mutta sen jälkeen pitäisi olla molemmilla yhtälailla oikeus omaan vapaa-aikaansa.

Niin mustakin,enkä imetä,vauva syntyi keskosena jne....On tässä ollut hankaluuksia matkan varrella ja siks niin äimänä.Hoitaja ois voitu järjestää helposti(mun tyttö 20v) kun ois vaan tienny ajoissa.Taitaapa olla huomenna vakavan keskustelun paikka:(

Ohhoh..oisin minäkin aikas äimänä jos miun mies samalla tavalla vaan ottais ja lähtis..aika törkeetä.
Sano vaan miehelle et kun kerta ite pääsit omin avuin lähtemään niin tulee vaan omin avuin takaskin..ethän sie mikään taksi ole.
Tai no, noin itse sanoisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Ohhoh..oisin minäkin aikas äimänä jos miun mies samalla tavalla vaan ottais ja lähtis..aika törkeetä.
Sano vaan miehelle et kun kerta ite pääsit omin avuin lähtemään niin tulee vaan omin avuin takaskin..ethän sie mikään taksi ole.
Tai no, noin itse sanoisin.

näin teinkin

Eipä nyt taida ukkos olla ollut rehellinen.Ei taatusti oo baariin mennytkään,on jossain naikkosella,kun noin salamana lähti.Baariin lähtö ei ollut hyvä selitys eikä oikea.Oli vain TEKOSYY.Nyt kyllä vakavan keskustelunpaikka.Sinä menet myös vaikka ens vkl ja viet poikasi siskollesi.Sinun myös oikeus mennä.Jos nyt hyväksyt miehesi teon,tekee näin taas toistenkin,kun huomaa ettet meinaa mitään

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei näy ukkoa vieläkään,laitto kyllä viestin mistä hakea mutta en viiti vaivautua hakemaan

Missä sanoi olleensa näin päivään asti ? Mistä pyysi hakemaan? Kuulostaa erärehelliseltä ukolta.Kun lähteä vauhdilla.

Ja mulle nalkutettiin kun päästin mieheni laivalle parin tunnin varoitusajalla - ja se sentään kotiutui silloin kun pitikin, ihan itse, ei tarvinnut hakea mistään :xmas: .
Baarissa saa toki käydä, kunhan ei ihan noin nopsaan lähde...mutta miksi ei tule kotiin yöksi? Sitä en tajua, enkä omassa suhteessani hyväksyisi.

No en mä sinisilmäinen olekkaan,ei mee selitykset läpi kaverista tms.,no tämmöstä tää elämä on,niin monissa liemissä jo keitetty niin eipä elämä tähän pääty vaikka pojan kaksin oltaisiinkin

Tuollanen käytös on niin tuttua meillä |O

Ja mä en ymmärrä miksi se sama ei toimi sitten toisin päin?Meillä mies on just samanlainen kun hänen mielestään se on eriaisia jos mä lähden kans tostanoin vaan johonkin...enhän mä voi kun mä olen äiti...

Yhteistyössä