Ihailetko suomalaisella lapsella enemmän ruskeita silmiä vai luonnostaan punaista tukkaa?

  • Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
Öh
Mun pojalla (ja miehellä) on ihanat pikisilmät ja poika on söpöin ja komein lapsi jonka tiedän, tietysti. Jos hän olisi punatukkainen niin olisi maailman söpöin poika edelleen. Varmaan ihan millä kombinaatiolla vain.

Noin niinkuin yleisellä tasolla mua aikuisissa ehkä viehättää enempi tummahipiäiset ihmiset, lapset on aina.. no lapsia
 
"Hmm"
En osaa ajatella tuolla tavoin. Mun suomalaisilla lapsilla on ruskeat silmät, mutta jos suurennoslasilla tarkastellaan, niin osittain eteläeurooppalaiset sukujuuret heillä on. Eihän sitä ohikulkijat tiedä...
 
Pin
Ruskeat silmät ja vaalea tukka on aina ollut mielestäni ihana, samoin kun siniset/ vihreät silmät ja ihan tumma tukka, eli tällaiset kontrastit. Omille lapsille onkin tullut ruskeat silmät molemmille. Toisella taitaa muuttua sellaiseksi tylsän vihreäksi silmät kyllä, mutta katsotaan. Toivoisin jäävän ruskeiksi molemmilla.
Punaisesta tukasta en ole välittänyt koskaan.
 
ikiuni
Ruskeat silmät

Mulla, siskolla ja isällä on ruskeat silmät. Pojalla ja pojan isällä on ruskeat silmät. Mulla on punertavuutta hiuksissani ja siitä en pidä. Äidillä on punaista pigmenttiä jonkun verran hiuksissa.

En kuitenkaan erityisesti ihaile ruskeita silmiä.
 
Mulle on sama minkäväriset silmät on, mutta mitä tummemmat on sen parempi. Tykkään kyl punaisista hiuksista, mutta yleensä vasta aikuisena ne pääsee oikeuksiinsa ja harvemmin ne lapsilla on vaaleita tai ruskeita hiuksia nätimmät.
 
ikiuni
[QUOTE="kieppi";29987699]Jos ne punaiset hiukset on niin kamalat, niin miksi ihmeessä niin moni värjää punertavaksi tukkansa?

Minä pidän punaisista hiuksista.[/QUOTE]
Ne värjäävät jotka tykkäävät punaisesta? Tykkään punaisesta jos se on purkista laitettu.
 
"sanna"
Ruskeasilmäisyys on maailman yleisin väri, joten siinä ei ole mitään ihmeellistä. Punatukkaisuus ei ole kaunista, paitsi ehkä naisella.

Ihailen vaaleita sinisilmäisiä pellavapäitä. Se yhdistelmä häviää maapallolta pian sukupuuttoon.
 
---
[QUOTE="sanna";29987781] Ihailen vaaleita sinisilmäisiä pellavapäitä. Se yhdistelmä häviää maapallolta pian sukupuuttoon.[/QUOTE]

Tuskinpa niin hirmuisen pian kuitenkaan. Noita mutantteja taitaa olla nyt enemmän kuin koskaan aikaisemmin.
 
Munpoika
Mun puoltoista vuotiaalla pojalla on vaaleaakin vaaleammat hiukset ja aivan tumman ruskeat suuret silmät. On aivan valloittavan näköinen, ainakin näin äidin näkökulmasta <3
 
niinnoh
En piidä kummastakaa, en lapsilla enkä aikuislla.
Punatukkaisilla on useimmiten ruma iho ja ruskeat silmät ovat jotenkin petolliset. Harvoin ruskeat silmät näyttävät lempeiltä.

Pidän selkesäti vihreistä silmistä ( ei saa olla yhtään ruskeaa seassa) tai oikein vaalensinisistä.
 

Yhteistyössä