IFV/ISCI-munasolupunktio viikolla 47?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Merrie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei Maisa81! Tervetuloa vaan mukaan pas ketjuun,jos se tulee ajankohtaiseksi sinulla! Toivotaan että "pikkuinen" kuitenkin pysyisi siellä missä pitääkin =) Onko muuten ollut minkälaisia tuntemuksia? Mulla on aivan sellainen olo että menkat alkaa. Varsinkin kun tuli vähän eilen tuota tuhruiluakin,mutta tänään taas ei mitään..ota tästä nyt sitten selvää!

Olet Merrrie muuten oikeassa! Eiköhän ainakin yritetä viettää mukava joulu,niin saadaan sitten voimia uusiin koitoksiin jos tarvetta =) Edelleen kiinnityssäteitä sinulle :heart:

Miwa tiedän ettet jaksa vielä ajatella eteenpäin,kun kaikki näyttää varmasti nyt mustalta,mutta kyllä se tammikuu pian tulee =) :hug:

Terkuin.Ronja

Juu tottakai Maisa81:kin on welcome!

Ihmeelliset mahafiilikset kyllä pakko myöntää; just sellainen olo, että olis alkamassa megamenkat :( Yleensä tuhruilen useamman päivän ennen menkoja, mutta nyt en. Kai ne Luget tekevät tehtävänsä. Oon kyllä sitä mieltä, että mun puolesta menkat vois alkaa nyt heti saman tien, jos ne on tullakseen, eikä vasta loppuvkosta. Ostin oobeetkin äsken kaupasta jo valmiiksi.

Mutta jos ei tällä kertaa onnistu, niin olen luvannut itselleni, että menkojen alkamispäivänä itken ja parun silmät turvoksiin ja sen jälkeen tempaisen muutamat lasit punaviiniä & ryven itsesäälissä. Seuraavana päivänä kasaan itseni, nostan hännän pystyyn ja heitän vauva-asiat romukoppaan kuukaudeksi (muistuttakaa mua näistä suunnitelmista, jos en pääsekään ylös sieltä murheen alhosta ja pinnistelen pahan oloni kanssa useamman päivän, kiitos!) Ja kuukauden sisällähän on joulut ja uudet vuodet, joten keskityn keräämään itselleni oivan joulustressin ja ahdistuksen.

Nyt lähden antamaan villakoirille kyytiä! Tsemppiä meille kaikille taas kerran
:heart:

kiva kuulla että on tervetullut :heart: te jaksatte aina olla niin positiivisia,voi kun itekkin pystys siihen. merrien suunnitelma kyllä kertaheitolla suremisesta ja viinistä kuulostaa kieltämättä hyvältä ja eihän siinä auta kun nostaa nokka kohti seuraavaa yritystä.. jos tästä ei nyt tule sitä toivottua tulosta niin tammikuussa repäistään kyllä kaikki ne plussat! :heart:

Ronja: täällä on oikeestaan joka pv siirron jälkeen ollut jotakin, nyt vimepäivinä alaselkä kipuillut ja mahassakin on nipistellyt,sen verran mussa On kuitenkin pessimistin vikaa että ennen en usko ennenkun ne kaks viivaa siinä testissä nään =)

nyt kuitenkin edelleen plussatuulia ja hirveä loppu tsemppi päälle!

:heart: maisa

Mitäs teille kuuluu? Minä en sitten ehtinyt testaamaan lainkaan,kun menkat alkoi oikein toden teolla eilen illalla. Mutta en ole kuitenkaan erityisemmin epätoivoinen tai masentunut,kun tuli heti tänä aamuna niin positiivista tietoa polilta =) Minun ei tarvitse edes käydä siellä,vaan lupasivat lähettää reseptit (zumenon ja lugesteron) suoraan kotiin postitse ja sain samalla luvan aloittaa zumenonin itsenäisesti kp2 ensi kierrossa,joten siirto tehdään heti tammikuussa =)
Helpotti,kun heti sain jatkon selville,eikä näin ollen tarvitse stressata milloin pääsee etenemään. Olivat muutenkin kauhean empaattisia ja toiveikkaita,koska pakkasessa on kuitenkin niin hyvin "pikkuisia".
Maisa81 meinasitko todellakin jo testailla näin aikasessa vaiheessa,sillä tulos ei välttämättä ole vielä kovin luotettava,vaikka kyllä ymmärrän kiireesi ;)
Mitenkäs Merrie vieläkö "pikkuinen" on mukana menossa?
Toivottavasti Miwakin jaksaisit/haluaisit vielä tulla kertoilemaan kuulumisiasi :heart:

Paljon plussa säteitä Merrielle ja Maisalle :hug:

Terkuin.Ronja

Voi Ronja! Hemmetti, mulla oli sun suhteen varma fiilis! Olen tosi pahoillani. Ihmeellisen urhea ja reipas kuitenkin olet. Jos se suru silti jossain vaiheessa pukkaa päälle, niin anna tulla kaiken kurjan olon ulos. Ja tosiaan, teillähän on hyvä huuru-ukkoarmeija, joten nou hätä senkään suhteen. Tuo polin ripeä toiminta oli kyllä hienoa, niin pystyt suuntaamaan ajatukset uusille urille :hug:

Ravaan vessa tunnin välein. Vatsaa polttaa ja tunne on kovin tuttu. Hermot alkaa olla piukealla ja olen totta puhuakseni hiton väsynyt. Time goes by so slowly!

Kiitos plussasäteiden toivottelusta, niitä myös Maisa81:lle! :heart:

Heippa!Ikävää Ronja ettei sullakaan tärppiä tullut :( Toivottavasti Merriellä tärppäis ja samoiten uudella tuttavuudella Maisalla ;) Itse tässä jo vähän parempi olotila vaikka meni se tiistai ja vielä eilinenkin itkuisissa merkeissä :'( Oli jotenkin niiin pettynyt olo tähän kaikkeen..Kun on käynyt läpi tämän kaiken raskaan hoidon ja toivonut ja toivonut ja kuitenkin kävi niinku niin monta kertaa joka kuukausi näiden vuosien aikana tuntui ettei tästä meinaa toeta ollenkaan..Minä otin silloin tiistaina vähän vettä väkeämpää murheeseen ja seuraavana päivänä oli kahta kauheemmin pahaolo..Mutta nyt olen palaillut tänään vapailta töihin takaisin ja miehen kanssa puhuttu asiat läpi,itketty ja naurettu..Meilläkin heti seuraavaan kiertoon siten yritetään "pakkasukon"siirtoa jos kaikki menee hyvin.Meinaan pyytää siirtämään kaksi alkiota jos vaikka olis parempi mahdollisuus raskautua.Eihän sitä tietysti tiedä miten ne alkiot sitten selviävät sulatuksesta,toivottavasti hyvin ettei tarttis käydä tätä kaikkee alusta asti läpi :p Mutta hyviä vointeja teille kaikille ja kaikesta huolimatta mukavaa joulun odotusta ja todellakin PAREMPAA tulevaa vuotta!!Ja kirjotellaan edelleen ajatuksia sitten näistä jatkoista ja toivotaan parasta :hug: Terkuin:Miwa :kieh:

Olipa ihanaa kuulla että Miwakin olet jo alkanut päästä hiljalleen tolpilleen =) Eihän näiden pettymysten kestäminen todellakaan helppoa ole! Varsinkin kun niitä todellakin on jo useampi vuosi takana \|O Kyllä minullakin tässä alkuillasta on ollut itku herkässä...mutta yritän vaan kääntää ajatukset positiivisempiin asioihin! Niin minäkin ajattelin muuten pyytää/vaatia lääkäriä siirtämään kaksi alkiota,jos tietty kestävät sulatuksen!
Edelleen voimia teille kaikille :hug: kyllä me ollaan vahvoja naisia!

Terkuin.Ronja

ronja hittolainen,kyllä tänne ois jo kaivattu niitä plussia :hug: paljon voimia ja jaksamisia sinne,tätähän tää on ei auta kun laittaa vaaan nokka kohti uuten nousuun,kyllä ne plussat vielä meillekkin tulee! :heart:

täälläkin vähän luovuttaja fiilis,ajattelin tosiaan huomenna koittaa testailla,voipas olla liian aikasin,mut nyt vähän tuntuu siltä et ei jaksa enää päivääkään,tekis vaan mieli kömpiä peiton alle ja vetää se tiukasti korville..

miwa :hug: kiva että oot jo hieman piristyny,kyllä tää koville ottaa mut kyllä se sit onkin sen arvoista :heart:

merrie hurjasti tsemppiä viel ja rutkasti plussasäteitä sinne! :hug:

maisa
:heart:

Uskomatonta, että aikamoisten takaiskujen jälkeen sekä Miwa että Ronja jaksavat palata tänne noin hirmuisen reippaina ja suoraselkäisinä! Itseäni pelottaa, että sen negan tullessa uppoan surun suohon ja syvälle... Mutta te olette hyvänä esimerkkinä, että eteenpäin on mentävä - ja kun ei ole muita vaihtoehtoja kuin selviytyä, niin se kannattaa tehdä tyylillä :) Ja kun siellä pakastimessa on mistä ammentaa, niin ei tuo tilanne niin huono ole.

Mulla on virallinen testauspäivä sunnuntai, mutta testasin tänään (pp13) ja selkeän negan. Jännää, ettei se tuntunut millekään. Katsoin tikkua ja tuumasin, että jaa. Itse asiassa helpotti jotenkin... No, testaan sitten sunnuntaina, ellei Niagara ala kohista ennen sitä. Me piinailemme rinta rinnan "uuden tuttavuutemme kanssa" :)

Komppaan Ronjaa täysillä siinä, että kyllä me ollaan vahvoja naisia! Miettikää, miten paljon fysiikkaa, henkistä jaksamista, toivoa ja kärsivällisyyttää tämän läpikäyminen vaatii. Oikeasti, vaikka itsellä välillä usko on kaikkeen on koetuksella ja tuntuu, että mattoa vedetään alta, kummasti sitä vaan jaksaa rämpiä, nostaa nenää pystyyn, suoristaa kampausta ja oikoa hameenhelmaa ja pörhältää prinsessana eteenpäin. Tämän jälkeen kestää mitä vaan, luulen minä.

Mutta negoista huolimatta - tai juuri niiden vuoksi, heh - pysytään porukassa ja kirjoitellaan, jaksamisten mukaan toki. Niin ja laitetaan se Rosenlew-ketju pystyyn asap :)

Jaksamisia!!

Olen seuraillut keskustelujanne ja yhden viestin taisin laittaa aiemmin. Minullakin alkoivat menkat 5.12, että oikein etuajassa sitten. Siirto tehtiin 24.11
Pettymyshän se taasen on, mutta onneksi 4 alkiota on pakastettuna.
Nyt en jaksa vähään aikaan ajatella koko asiaa...
Voimia teille kaikille tässä ketjussa.

Pahoitteluni Päivi!! Voi hemmetti, vko 47 taitaa olla oikea huonon onnen viikko, kun kaikilla menee homma päin prinkkalaa :'(

Testasin tuossa aamulla taas (pp14) ja taasen nega. Menkoista tai tuhruista ei ole tällä hetkellä tietoakaan. Kp olisi nyt 30/28. Menkkafiilikset on edelleen yhtä vahvat kuin aiemminkin. Virallisestihan mun pitäisi testata vasta sunnuntaina, mutta en tod. usko, että tulos enää muuksi muuttuisi. Näkyisihän plussa jo, jos olisi tullakseen? Ja miten nuo vuodot, kai ne hiljalleen alkaisivat jo?

Tänään olisi pikkujoulut, ja kun tietäisi 100 % varmuudella, että pyllylleen meni tämä hoito, niin voisi vetäistä ne kuuluista per*eet olalle :D Kyllä tekisi poikaa.

Mutta pakkaspinon pystytystä odotellen... Woimahalauksia koko porukalle!!!

Voi ei Merrie,et kai vaan sinäkin seuraa meitä neganneiden joukkoa :(
Kyllähän se toki voi olla,että sunnuntaina tulos vielä muuttuisi,kun sinulla ei ole vielä vuotokaan alkanut :) Mulla kun alkoi menkat lugeista huolimatta! Nyt vielä kaikki peukut ja varpaatkin pystyyn että saisit sen ansaitsemasi plussan ja Maisalle myös edelleen tsemppiä :heart:
Kyllä todellakin tuntuu oudolta,että meillä on ollut tähän mennessä näin huono onnistumisprosentti (eli nolla) tästä tuoresiirrosta,jos ette sitten Maisa ja Merrie yllätä iloisesti!
No jospa ne prosentit on säästetty tammikuulle ja viimeistään silloin kaikki plussais :saint:
Ja Päiville pahoittelut negasta! Onneksi osaat ajatella kuitenkin positiivisesti..onhan sinulla todellakin niitä pakkasukkoja siellä odottamassa :)

Iso :hug: kaikille ja pysykäähän ketjussa kohtalotoverit!

Tietenkin kotitesti voi näyttää väärin,mutta veritesti ei! Ja ei se vuotokaan välttämättä onneksi kaikkea kerro,sillä esim. minulla ensimmäistä lasta odottaessa vuotoa tuli kolmen kuukauden ajan aina kun kuukautisten piti alkaa ja kotitesti ei näyttänyt plussaa kuin vasta rv7 (mutta veritesti kyllä näytti) =) Ja terve tytön tyllerö syntyi.

mää jatkan sit tätä hyvin alkanutta nega linjaa eli nega testattu pp 9 tai 10..tiedän että voi olla liian aikaista mutta tuskimpa se siitä muuttuu koko ajan on fiilikset ollu että päin P.tä tämäkin menee...tälläsinä aikoina alkaa ne pienen pienetki toivot rippeet kadota et joskus sen oman pienen nyytin sais... :'(

edelleen kuitenkin merriellle tsempppiä toivottaen :hug:

ja muille tasapuolisesti jaksamista ja voimia nousta uuteen taistoon! :heart:

maisa81: ja höpön löpö! Tuolloin ei plussaa tule kuin äärimmäisen harvalle!! Onko sinulla vuotoja? Nyt maltat odottaa oikeaa testipäivää ja pidät toivoa yllä. Vielä ei saa luovuttaa!

Älä Maisa81 hyvä vielä masennu! Testasit tosi aikaisin...sinullahan olisi voinut olla päällä vielä pregnylinkin vaikutus. Monella on tullut nega vielä pp 14 ja pp16 sitten plussa :) testaa ihmeessä uudelleen oikeana testipäivänä,jos ei menkat ala ennen sitä! Kyllä sieltä voi vielä se plussakin tullakin :heart:

ei ole vuotoja, mutta vähän menkkamaisesti nippailee välillä.mulla on veri testi 13,pvä ennen sitä en enää testaile,turhaan vaan hermostuu =)
mukavaa ja rentouttavaa vloppua merrie,ronja ja miwa!
:hug: maisa

Heippa! Mitäs teille kuuluu? Joko Miwa olet päässyt pahimman tunteen yli?
Mitenkäs Maisa81....vieläkö "pienokainen" on mukana matkassa? Entäs Merrie,mitä testi näytti? Olen jännittänyt täällä sun puolesta! Toivottavasti edes te kaksi saisitte plussat,niin olisi jotain positiivistakin tässä meidän ketjussa =) Minä keskityn nyt ensin joulun viettoon ja sitten uusin eväin tammikuussa yritykseen.
Kaikille oikein mukavaa viikon alkua :hug:

edelleen nega..niin kuin arvasinkin,ei täs paljon joulu mieltä enää ole,kai se on jossain vaiheessa taas itsensä koottava kohti tammikuun passia...kiitos teille kaikille tsemppauksesta! :hug: merrielle edelleen plussasäteitä :heart:

Heippa kaikille! Pp 16 oli nega :( Menkat ei ole alkaneet vieläkään, nyt pp 17. Mahaa kyllä polttelee, kuten on tehnyt jo pitkään, mutta vuoto vaan ei ala. Tympii! Maisa81:lle halit & tsempitykset, pakkohan tässä on eteenpäin pörhältää.

Eli ei muuta kuin sitä huurupinoa pystyyn... Blääh. Nyt ei kyllä jaksa olla yhtään positiivinen.

Olin kans IVF:ssä viikolla 47 ja nyt on menossa siis pp14. Mitään suurempia kipuja ei oo ollu, välillä oli piiniksen puolivälin tienoilla menkkamaisia tuntemuksia kovasti ja muutama päivä sitte tuli yhtäkkinen yökötyskohtaus, mutta nyt on ollu oireetonta taas jonku päivän.

Tänään ois siis saanu testata, mutta säästelen perjantaihin ellei sitä ennen vuotoa kuulu. Nyt on menossa kp30/29-31, joten kyllä tilanne tän viikon aikana selviää.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2006 klo 12:41 pikkuenkeli67 kirjoitti:
Olin kans IVF:ssä viikolla 47 ja nyt on menossa siis pp14. Mitään suurempia kipuja ei oo ollu, välillä oli piiniksen puolivälin tienoilla menkkamaisia tuntemuksia kovasti ja muutama päivä sitte tuli yhtäkkinen yökötyskohtaus, mutta nyt on ollu oireetonta taas jonku päivän.

Tänään ois siis saanu testata, mutta säästelen perjantaihin ellei sitä ennen vuotoa kuulu. Nyt on menossa kp30/29-31, joten kyllä tilanne tän viikon aikana selviää.

moikka. Miten sulla voi olla vasta pp 14, kun minullakin on jo pp 14 (tai 12 riippuu lasketaanko punktiosta vai siirrosta) ja olin IVF:ssä viikolla 48? Olenko jo seonnut näissä päivissä näiden tuntemusten kanssa... minä kävin tänään veritestissä , mutta en ole vielä saanut tuloksia... Tää on hirveetä :headwall:

Yhteistyössä