**** idiootti mies!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anteeksi kielenkäyttöni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anteeksi kielenkäyttöni

Vieras
Hei paskiainen! Nyt mä vasta ymmärsin mitä sä musta halusit, pelkkää panoa vaan. Onneks en suostunut, mä en jaa kenelle tahansa, varsinkaan tollaselle m*lkulle ku sä. Tajuaks ollenkaan miten tollanen käytös LOUKKAA naista, kuinka paljon se satuttaa, kun sä ensin saat toisen ihastumaan sun hurmaavalla käytöksellä ja kauniilla sanoilla ja sitten käytät omiin tarpeisiis ja heität menemään? Se SATUTTAA! Mä ihastuin suhun ihan oikeasti, mä halusin sua ja halusin olla sun kans mutta mitä sä halusit, pelkkää p*llua vaan. Kummasti loppu mielenkiinto kun et sitä saanutkaan. V*ttu sä oot m*lkku! Mee hoitoon k*sipää! Onneksi, voi onneksi, en antanut sulle enkä tuu koskaan ikinä antamaan, että ihan turha yrittää enää yhtään mitään. Ja sä oot tehny tän saman kymmenille muille naisille. Häpeäisit edes! Vaikka pitäshän se ymmärtää kun sun koko ajatustoimintaa ohjaa sun m*lkkus, aivoton ääliö.

Tämän haluaisin miehelle sanoa, mutta EN ota enää yhteyttä. Kuulin juuri miten oli erästä tuttuani liehitellyt juuri samoilla sanoilla kuin minuakin.

Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi kielenkäyttöni:
Hei paskiainen! Nyt mä vasta ymmärsin mitä sä musta halusit, pelkkää panoa vaan. Onneks en suostunut, mä en jaa kenelle tahansa, varsinkaan tollaselle m*lkulle ku sä. Tajuaks ollenkaan miten tollanen käytös LOUKKAA naista, kuinka paljon se satuttaa, kun sä ensin saat toisen ihastumaan sun hurmaavalla käytöksellä ja kauniilla sanoilla ja sitten käytät omiin tarpeisiis ja heität menemään? Se SATUTTAA! Mä ihastuin suhun ihan oikeasti, mä halusin sua ja halusin olla sun kans mutta mitä sä halusit, pelkkää p*llua vaan. Kummasti loppu mielenkiinto kun et sitä saanutkaan. V*ttu sä oot m*lkku! Mee hoitoon k*sipää! Onneksi, voi onneksi, en antanut sulle enkä tuu koskaan ikinä antamaan, että ihan turha yrittää enää yhtään mitään. Ja sä oot tehny tän saman kymmenille muille naisille. Häpeäisit edes! Vaikka pitäshän se ymmärtää kun sun koko ajatustoimintaa ohjaa sun m*lkkus, aivoton ääliö.

Tämän haluaisin miehelle sanoa, mutta EN ota enää yhteyttä. Kuulin juuri miten oli erästä tuttuani liehitellyt juuri samoilla sanoilla kuin minuakin.

Olis teil suhde jätik tonmpaskan?

Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi kielenkäyttöni:

Kerrotko miten se ukko käytti sua omiin tarpeisiinsa, jos et kerran edes antanut?
Näkisin ihan mahdollisena, että myös se mies oli suhun ihan aidosti ihastunut, mutta jos kerran seksiä ei tipu edes suhteen alkuiastuksen aikana, ei se todellakaan lupaa hyvää jatkonkaan kannalta.

Tuskin tämänkään palstan lukijoissa on montaakaan (uskonnollisista syistä pihtaavat hihhilit erikseen), ketä ensinkään edes ajatteli olevansa mminkäänlaisessa seurustelusuhteessa, jos ei kerran seksiäkään ole. Kauniit sanat ja suutelu ovat ihan normi deittailutason tunnustelemista - ei se seksi tietenkään kaikki kaikessa ole, mutta se nyt vaan on yksi parisuhteen kulmakivistä.

Ei meillä varsinaisesti suhdetta ollut eikä mulla ole tapana antaa heti. Mies taas teki lopulta selväksi ettei halua seurustella. Mun mielestä seksi kuuluu rakkauteen ja parisuhteeseen enkä halua aloittaa pelkkää seksisuhdetta. Ehkä olen sitten outo.

Yhteistyössä