Idiootti ex!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja quattromam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

quattromam

Jäsen
26.05.2007
200
0
16
Soitin äsken pojan isälle et komentais poikaa kans ku se on ostanu laittoman mopon,haluan siitä moposta eroon.
Se tuumas mulle et:-Mähän maksan sulle siitä et hoidat tämmöset asiat!Ja et hän ei sekaannu siihen! Mä siihen et onhan se sunki poika,mut vittuili niin täydeltä laitaa!!!Kuinka se voi olla noin ääliö?
Mun on niin hiton paha olla kait se tätä haluskin et saa mut itkemään.

Tuntuu et ei tästä äitinä olemisesta tuu yhtään mitään ku aina vaan saa paskaa niskaan ku yrittää jotain tehdä!!!!

Mua itkettää niin älyttömästi,kone pian kastuu....

Ku toi poitsu ei oo mikään helppo murkku,sen kans on tosi lujilla.Sit isä ei halua olla isä ku sitä PITÄIS olla.Mun vittu pitää yksin jaksaa kantaa kaikki taakka.Ei oo ketään kenen kans puhua.Ku mun kaverien murkut on nii kilttiä...
Sori sekava selostus,kyynelten läpi kirjoottelen.

Oisit sanonut sille, että sun käsittääksesi hän maksaa vaan osansa lasten elatuksesta eikä suinkaan sulle palkkaa, mutta jos palkasta aletaan neuvotella, niin toki se sulle sopii.

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
:hug: kukas sille sen myi?

En tiedä ku ei poika kerro.Mut niitä samoja mopoja saa kaupasta mut niillä ei saa ajaa vaan omas pihas.Mä oon niin vitun kyllääntyny tähän mopotouhuun,aivan joku romu on pihas!!!Ja aina rikki ja kukas ne maksaa???
Ei ainakaan isänsä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja quattromam:
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
:hug: kukas sille sen myi?

En tiedä ku ei poika kerro.Mut niitä samoja mopoja saa kaupasta mut niillä ei saa ajaa vaan omas pihas.Mä oon niin vitun kyllääntyny tähän mopotouhuun,aivan joku romu on pihas!!!Ja aina rikki ja kukas ne maksaa???
Ei ainakaan isänsä!!!

sano pojalle että töihin on mentävä itse jos haluaa mopojansa kustantaa... Ja kai poliisilla vois uhkailla laittoman mopon suhteen jos ei poika muuten millään usko :whistle:

Siis tämä nyt on ihan asian vierestä ja tosi pahasti. Mutta kurkkasin profiiliasi, ja mun laskupääni mukaan olet saanut vanhimman lapsesi 13-vuotiaana??
Miten koulunkäynti ja muu?
Nostan sinulle hattua 8lasta ja vasta 34-v.
Ihanaa!! =)

Ja tosiaankin

Alkuperäinen kirjoittaja Victoria Beckham tai joku:
Siis tämä nyt on ihan asian vierestä ja tosi pahasti. Mutta kurkkasin profiiliasi, ja mun laskupääni mukaan olet saanut vanhimman lapsesi 13-vuotiaana??
Miten koulunkäynti ja muu?
Nostan sinulle hattua 8lasta ja vasta 34-v.
Ihanaa!! =)

Ja tosiaankin

voiskohan olla puolison lapsia ne vanhimmat? Kun on uusperhe

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Oisit sanonut sille, että sun käsittääksesi hän maksaa vaan osansa lasten elatuksesta eikä suinkaan sulle palkkaa, mutta jos palkasta aletaan neuvotella, niin toki se sulle sopii.

Kyl täs niin lujilla on että tarttis saada aika vitun kauheeta palkkaa!!!
On se vaan helppoa antaa pojan olla ja mä huolehdin kaikesta.En olis uskonu et aina vaan se jaksaa olla tuallanen,ollaan erottu 14v sitte!

Siis en ole saanu vanhinta lastani 13v,ovat mun miehen lapsia ne vanhimmat.
Poika käy töis ja sit ostelee omalla rahalla romunsa,mut mä ostelen sit ne osat ku ne hajoaa.Poliisilla uhkailin en tiä auttaako.Mut mä vaan säälin pojan rahoja 250 ? makso se mopo ja laiton.Mitä järkiä?????

Kyl täs niin lujilla on että tarttis saada aika vitun kauheeta palkkaa!!!
On se vaan helppoa antaa pojan olla ja mä huolehdin kaikesta.En olis uskonu et aina vaan se jaksaa olla tuallanen,ollaan erottu 14v sitte!
Tuntuu kyllä surulliselta, kun isä ei välitä olla isä omalle pojalleen. Olen sivusta seurannut yhden isättömänä kasvaneen (isä kuoli pojan ollessa 6 v) pojan elämää ja tosiasia on, että vaikka olisi miten hyvä äiti, niin äiti ei sitä isää voi korvata. Tekisi mieleni tirvaista nyrkillä nenään niitä isiä, jotka omiin lapsiinsa suhtautuvat välinpitämättömästi.

Ei toi munkaan exäni aina mikään ihannekansalainen ole ollut, mutta isänä sentään ollut hyvä ja ennenkaikkea vastuuntuntoinen. Jos junnu edes ehdottaisi laittoman mopon hankkimista, exä "ripustaisi sen korvanlehdistä kuukaudeksi kattokruunuun".

Tän pojan isä ei kyl oo piitannu kasvattaa omaansa.Mä uskon kans et isän "puuttuminen"tekee omat vaikeutensa.Mun oma isä kuoli ku olin 3 ja nyt isona tyttönä huomaan et aukon se jätti.Esim. itsetunnon kans käyn taistelua edelleen.
Ja mä ihmettelen kun pyysin apua hänen oman pojan kasvatukseen niin v##tulua vaan sain.En mä häntä kaipaa vaan poika.Mut taitaa olla niin ääliö ettei hokaa sitä....
Ja sen mopon osti salaa,meinaan huomen nostaa sen tililtä kaikki rahat pois ettei saa maksetuksi sitä.
Kiitos sulle keittiönoita,sä tunnut tosi järkevältä,onneks joku jaksaa... :hug:

Tän pojan isä ei kyl oo piitannu kasvattaa omaansa.Mä uskon kans et isän "puuttuminen"tekee omat vaikeutensa.Mun oma isä kuoli ku olin 3 ja nyt isona tyttönä huomaan et aukon se jätti.Esim. itsetunnon kans käyn taistelua edelleen.
Ja mä ihmettelen kun pyysin apua hänen oman pojan kasvatukseen niin v##tulua vaan sain.En mä häntä kaipaa vaan poika.Mut taitaa olla niin ääliö ettei hokaa sitä....
Ja sen mopon osti salaa,meinaan huomen nostaa sen tililtä kaikki rahat pois ettei saa maksetuksi sitä.
Kiitos sulle keittiönoita,sä tunnut tosi järkevältä,onneks joku jaksaa... :hug:
Tuo on juuri se asia, miksi tekisi mieleni tirvaista moisia isiä nenään. Oma isä on kuitenkin erityisesti pojalle se miehen malli numero yksi, jos oma isä siis on ylipäätään kuvioissa mukana. Ei sun pojallasi ole kummisetää tai jotain muuta hänelle "luttohenkilöä", joka voisi pojan kanssa puhua ensinnäkin sen mopon järkevyydestä ylipäätään ja sen lisäksi siitä laittomuudesta? Jos sinä asiasta sanot ja isän mielestä laiton mopo on ihan jees, niin poikahan pitää sun sanomisiasi vaan ilkeilynä ja veemäisyytenä. Ja se "luottohenkilö" voisi puhua myös exäsi kanssa, jos heillä on sellaiset välit, että puhuminen onnistuu.

Hyvä idea,on kummisetä, mun veli.Mä käsken sen soittaa.
Niin se varmaan on et ku mä jotain kiellän nii se kertoo isälleen ja se naureskelee mulle,niinku pvällä puhelimes.Ja haukkuu mua.
Mut kaikista eniten mua kyrsii ku se mulle luulee tekevänsä tinkiä olemalla pois pojan elämästä mut poika täs kärsii eniten!!!Oli ISO virhe soittaa,en enää soita vaik pojalle sattuis mitä!!!Vaik sairaalaan joutuis!!

Hyvä idea,on kummisetä, mun veli.Mä käsken sen soittaa.
Niin se varmaan on et ku mä jotain kiellän nii se kertoo isälleen ja se naureskelee mulle,niinku pvällä puhelimes.Ja haukkuu mua.
Mut kaikista eniten mua kyrsii ku se mulle luulee tekevänsä tinkiä olemalla pois pojan elämästä mut poika täs kärsii eniten!!!Oli ISO virhe soittaa,en enää soita vaik pojalle sattuis mitä!!!Vaik sairaalaan joutuis!!
Mahtaisikohan sun veljelläsi vielä olla aikaa - ei juuri nyt vaan elämässä tästä eteenpäin - ruveta tekemään pojan kanssa kaikenlaisia juttuja? Leffaan, mökille, saunomaan, pyöräilemään jne? Siis jos asuu riittävän lähellä. Jämäkkä, mutta oikeudenmukainen ja ystävällinen mieshenkilö voisi tasoittaa poikasi menossa olevaa nuoruutta. Olisi sellaisiä "äjien kesken " iltoja, mutta se aikuinen "äijä" olisi kuitenkin vastuunsa tunteva aikuinen eikä menisi kaikkiin teinin hömpötyksiin mukaan.

Pyysin mun veljeä soittaan poitsulle ja oli soittanu ja poika lupas palauttaa sen mopon.Huh,huh,toivotaan et palauttaa.
Lupas muutenki tehdä jotain miesten juttuja kuten sä keittiönoita ehdotit.
Kiitos taas,eikö tää tästä!Ku ny tiedän et on edes joku mies johon voin luottaa.
Ja ennenkaikkea helpottais pojan elämää....

Pyysin mun veljeä soittaan poitsulle ja oli soittanu ja poika lupas palauttaa sen mopon.Huh,huh,toivotaan et palauttaa.
Lupas muutenki tehdä jotain miesten juttuja kuten sä keittiönoita ehdotit.
Kiitos taas,eikö tää tästä!Ku ny tiedän et on edes joku mies johon voin luottaa.
Ja ennenkaikkea helpottais pojan elämää....
Mukava kuulla :hug: Sulla on hyvä veli ja pojallasi hyvä kummisetä. Vaikka me äidit aika pitkälle poikiemme kanssa pärjätäänkin, miehen malliksi meistä ei ole. Ja jos ei lapsen isäkään siihen oikein pysty, kummisedät saattavat olla kullan arvoisia =)

Yhteistyössä