ideoita pieniin aterioihin

kun ne auttaisi tuota pahoinvointia ehkä vähän paremmin pysymään poissa. mutta oma pää raksuttaa tyhjää.

eli mitä te olette syöneet pieninä aterioina? parin tunnin, ellei tunninkin välein pitäisi syödä tämän mamman. ja jotain kevyttä mieluusti ;)

pähkinät on myös hyviä, terveellisiä mutta myös aika energiapitoisia. Tee jääkaappiin kulho hedelmäsalaattia. Kylmää hedelmäsalaattia syö pahoinvointisenakin :p toinen mitä voi tehdä on jotain ruokaisaa pastasalaattia. (mulla hyvä ohje) Jos ei oo kauheen voimakasta pahoinvointia nii seki täyttää mahan mutta tietty voi etoakin jos on kauheen huono olo. :/

täytyypä huomenna väsätä hedelmäsalaattia. jugurttia, hedelmiä, voileipiä, vihanneksia jne oon kyllä syönytkin mutta kun välillä vähän kaipaisi vaihtelua :x naurettiin miehen kanssa että mulla on kohta jo kokemusta mikä ruoka on kivointa oksentaa :LOL:

sokeriton marjakeitto on kyllä kova sana täällä.

Mä oon paloitellut het aamupalan jälkeen omenaa kasan niin et niitä saa napsia pitkin päivää ku mieli tekee. Musta ainakin tuntuu että helpottaa.

Niin ja pahimman pahoinvoinnin aikaan söin leivän sijaan aamuin illoin maustamatonta jugurttia ja muromysliä. Se oli ihanan raikasta.

Minä käyn napsimassa hapankorppua, porkkanaa, omenaa ja viiliä. Kovat purtavat kannattaa pureskella hyvin, ettei ne sitten raavi kurkkua ylöstullessaan ;) Niin ja ihan alussa kun tuntui välillä ettei voi juodakaan, niin ne jätskiauton kirjavat mehujäät oli hyvä apu!

Suositukset tuorejuustosta ja pakastemarjoista sellaisenaan neuvoisin unohtamaan, sillä nehän ovat kiellettyjen ruoka-aineiden listalla listeriavaaran vuoksi...

Muoks Pitänee selventää etten tietenkään tarkoittanut itsepakastettuja marjoja vaan nimenomaan kaupasta ostettuja, erityisesti ulkolaisia pakastemarjoja.

Carmen

kyllä sitä pakastemarjoja saa syödä, järki käteen hei!! ulkomainen pakastevadelma on ainoo mitä ei saisi kypsentämättä syödä...

sitä paitti, eihän sitä tiedä kuka tarkoittaa syövänsä pakasteesta vaikkapa itsepoimittuja mustikoita kun puhuu pakastemarjoista.

Yhteistyössä