Ideoita/kokemuksia nimijuhlia koskien

Olisi kesällä järjestettävä jonkinmoiset nimijuhlat, kumpikaan vanhemmista ei kuulu kirkkoon joten lastakaan ei luonnollisestikaan kasteta .Olisi kiva siis saada vinkkejä ja kertomuksia millaiset voisi järjestää/millaisia olette järjestäneet:)
 
Me vuokrattiin tila ja tehtiin tarjottavat itse. Sit ostettiin vähän kukkia ja äiti teki asetelmat. Paikalle kutsuttiin mun ja miehen perheet sekä lapsen siviilikummit. Mä askartelin kortin, johon kirjotettiin lapsen nimi ja sujautetiin kirjekuoreen... Yks kummeista sai sit kunnian avata sen ja julkistaa nimen.

Tarjolla oli kahdenlaista suolasta piirakkaa, täytekakku sekä keksejä, kahvia, teetä ja mehua. Astiat vuokrattiin myös, koska se oli kaikkein kätevin ratkaisu. Pojalle en löytäny juhlapukua, mut ostin sit sellasen merihenkisen asun nimiäispuvuks.

Muuta ohjelmaa ei ite järjestetty ku tuo nimen julkistaminen. Appiukko kerto suvun nimihistoriaa ja sit kahviteltiin. Pelkkää positiivista palautetta saatiin... Oli sellanen rento ja lämminhenkinen tilaisuus. Yks kummeista huolehti siitä, että kaikista tuli kuvat ja yhteiskuvakin otettiin lopuks.

Nimiäisistä voi järjestää ihan just sellaset ku ite haluaa, pienelläkin rahalla. :)
 

Yhteistyössä