Ideoita hääparin hotellihuoneeseen - herkkukori tms??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VanillaWhip
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VanillaWhip

Vieras
Olen kaaso ja ajattelin yllättää morsiusparin viemällä heidän sviittiinsä jotain kivaa! Mutta mitä se voisi olla..? Ei mitään kovin ruokapitoista, sillä menevät tietysti hotellin aamiaiselle, mutta jotain kivaa - ehkä jo iltaa ajatellen kun tulevat huoneeseensa.

Tuleeko jotain ideoita? Itse keksin sampanjapullon laseineen sekä ilmapalloja (siis niitä folio/kaasupalloja).

Morsian varmasti arvostaa myös extra takunpoistosuihketta, jotta kampaus varmasti selvenee ja särkylääkettä mahdolliseen krapulaan. Noita kaikkia kivoja yllätyksia olikin jo tossa edellä mainittu

[QUOTE="nuuh";25190325]Ei hömpötys ilmapalloja! Se on aikuisten puuhamaa (toivottavasti) eli mars eroottiseen kauppaan.[/QUOTE]

Noh, jos nyt ihan realistisia (ja rehellisiä) ollaan niin kyseessä on erittäin pitkän päivän ilta (yö), jossa on eletty kaikenmoisia tunnemyllerryksiä ja jännityksiä läpi - siinä on ne puuhamaat kyllä kaukana kun vihdoin päästään omaan sviittiin päivän pyörityksestä ;)

Nimimerkillä: kokemusta on!

Varmista, ettei hotelli jo tarjoa jotain hääparille. Ostettiin aikoinaan shampanjaa ja mansikoita hääparille huoneeseen. Pettymys oli pienoinen, kun kuultiin, että hotellikin tarjosi kuohuvaa, tosin kuohuviiniä ja mansikoita hääparille. Itse olemme saaneet herkkukorin (kuohuvaa, suklaata, hedelmiä) häähuoneeseen hotellilta.

Meille oli kaasot kanssa kasanneet herkkukorin ja juotavaa, sekä lasit (olivat siis sitä samaa sarjaa kuin meillä kotona). Oli erilaisia juustoja jääkapissa ja ohjeet niitä sieltä etsiä. Paria ihanaa keksiä ja olisko ollu jotain hedelmiä, joita sitten syötiin vähän illalla. Juustohulluja molemmat!

Meillä oli sängynpäälleä feikkiterälehdista tehty sydän, joka on ajatuksena kiva, mutta mun piti saada kerätä ne talteen. Olivat siis violetteja häiden teeman mukaisesti.

Sitten oli vielä suitsukkeita ja kylpyvaahtoa poreammeeseen, joka meillä sviitissä oli. Hotellihuone oli siitä tylsä, että kun me ei polteta, niin suitsukkeita ei saatu sytytettyä kun ei ollu sytkää/tikkuja :)

Muuten ihanat ja auttavaiset naiset, nuo meidän kaasot!
Me tehtiin muuten niin että jutiin hotlan kuohari ja säästettiin kaasojen shampanja kotiin.

Yhteistyössä