Iänikuinen g

  • Viestiketjun aloittaja ronja-86
  • Ensimmäinen viesti
ronja-86
Varmasti satoihin kertoihin läpikäytyä et minkä ikäsenä olette alkaneet odottaman ja mitä muut on ajatellut..

Itse esikkoa odottelen ja olin 18 kun odotus alkoi... nyt 19v ja la 26.10 Äiti oli vaan huolissaan aluksi kuinka pärjään yksin pienen vauvan kanssa mutta eiköhän se tästä :)
 
rita18
ite olin 18 ku aloin odottaan poikaa,poika synty kaksviikkoa ennen ku täytin 19.. eipä muut o oaijatellu oikeestaan mitään,tai varmaan on mut ei oo sitä suoraan sanonu. kavereille oli kauhee hätä ku mehän ei sit ukon kans niin vaan lähetä bilettään mut olkoon se niitten hätä vaan =)
 
äetyliini
noh, olin 17 ku aloin odottaa kuukautta ennen ku poika syntyi täytin 18.. nyt poika jo melkeimpä 8kk..huih kun aika menee nopeaa.. :)
kukaan tuttava piiristä ei mitenkään pahasti kommentoinut ja kaveritkin oli ymmärtäväisiä ja innoissaan pojasta, sekä mummit ja ukit.Yhen kerran olen vain kuullut kirpparilla puhuttavan siitä kuinka nuorena olenkaan lapsen pukannut.. :p
 
olin 17 ku esikon odotus alkoi, täytin samana päivänä 18 ku poika synty.
olin 18 ku aloin odottaa kuopusta, ja 18 kun neiti syntyi.

ainii, ja esikon tuloon ei oikein kukaan muu paitsi miehen äiti suhtaunu hyvin, lähes kaikki muut lähinnä kauhisteli, haukku, yritti ylipuhua mut aborttiin yms. kuopuksen tulosta ku kerrottiin, ni se ei ollu enää uutinen eikä mikään, porukka lähinnä onnitteli.

 
Olin 17 kun aloin neitiä odottamaan ja 18 kun neiti syntyi..
Omat sukulaiset otti asian iloisena vastaan, miehen vanhemmat oli vähän töks, muu miehen suku asuu kaukana joten en oikeen kommenttia kuullut.. kaverit ja mun suku osas tätä vähän kuulemma odottaakin. :D
 
teinimamma87
ripausta vaille 16 olin kun aloin odottaan,ja 16 kun neiti synty :) Miehen porukat otti avosylin vastaan,omat sulatteli pari tuntia ja rupes suunnitteleen pinnasängyn ostoa :)
 
äippä 18
olin 15 kun aloin oottaa ja 16v 3pv kun tyttö synty... lapsen isän vahemmat yritti taivutella aborttii jopa kertomalla mun äidille ja sitten munki äiti yritti paripäivää taivutella mutta ku ei onnistunu nii sano vaa "et mä en sit sitä hoida vaa saat hoitaa iha ite!" mut nyt hyvä ettei meijä mummu ota sitä omaks et ennemmi se on et mä en sitä sais hoitaa!!! valitettavasti!!! ja jos suutun jostain tommosesta mun äidille se ei anna tyttöö mun mukaa tai jos yritän ottaa väkisi heti ollaa lastensuojeluu soittamas!!! :'(
 
äetyliini harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.06.2005 klo 22:34 äippä 18 kirjoitti:
olin 15 kun aloin oottaa ja 16v 3pv kun tyttö synty... lapsen isän vahemmat yritti taivutella aborttii jopa kertomalla mun äidille ja sitten munki äiti yritti paripäivää taivutella mutta ku ei onnistunu nii sano vaa "et mä en sit sitä hoida vaa saat hoitaa iha ite!" mut nyt hyvä ettei meijä mummu ota sitä omaks et ennemmi se on et mä en sitä sais hoitaa!!! valitettavasti!!! ja jos suutun jostain tommosesta mun äidille se ei anna tyttöö mun mukaa tai jos yritän ottaa väkisi heti ollaa lastensuojeluu soittamas!!! :'(
ihanko oikeesti??
 
Esikoista aloin odottamaan 15 vuotiaana ja olin 16 kun tytteli syntyi. Toista aloin odottamaan 17 vuotiaana ja tyttö syntyi n. kuukausi ennen 18v päivää...
Vanhemmat epäili molemmis tapauksis et miten pärjätään, mut silti onnitteli ja oli ilosia..
Hyvin ollaan pärjätty molempien kans ja aina on apu saatavilla jos tarvitaan =)
 

Yhteistyössä